  • 1. Data: 2003-08-12 10:40:06
    Temat: Jaki bank moze Szwajcarski?
    Od: "krzysiek" <m...@p...pl>

    Witam wszystkich.
    Prosze o porade moze byla podobna wiadomosc poruszana na niusach ale nie mam
    czasu aby przeszukiwac.
    Interesuje mnie i to bardzo gdzie i w jakim banku mozna zalozyc konto gdzie nie
    ma nikt dostepu tzn.jest pelna anonimowosc.Slyszalo sie bardzo duzo o bankach
    szwajcarskich.Na ile to jest realne i o jaki bank szwajcarski chodzi to nie mam
    pojecia.Prosze o wskazowki gdzie i jaki bank.Ponadto interesuje mnie jak
    wygladaja realizacje np.wplat i wyplat w takim banku.Moze jakis bank w
    Hiszpamnii?Z gory dziekuje za wszelkie informacje.Sprawa jest pilna.

  • 2. Data: 2003-08-12 12:26:31
    Temat: Re: Jaki bank moze Szwajcarski?
    Od: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>

    "krzysiek" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > wygladaja realizacje np.wplat i wyplat w takim banku.Moze jakis bank w
    > Hiszpamnii?Z gory dziekuje za wszelkie informacje.Sprawa jest pilna.

    Prawie kazdy bank w Zurichu moze zalozyc Ci konto na haslo lub odcisk
    kciuka. Napisz na priva to opisze Ci jak ja to zakladalem i jak zrobic aby
    bylo calkowicie anonimowe i aby zaden fagas nie polozyl lapy na Twoich
    oszczednosciach czy ich procentach.

  • 3. Data: 2003-08-12 13:01:39
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > kciuka. Napisz na priva to opisze Ci jak ja to zakladalem i jak zrobic aby
    > bylo calkowicie anonimowe i aby zaden fagas nie polozyl lapy na Twoich

    Ale to już będzie trwało bardzo niedługo, zgodnie z umowami międzynarodowymi
    (a właściwie pod wpływem sankcji, które by groziły gdyby ich nie przyjęto)
    banki w Szwajcari zostały zobowiązane do likwidacji tzw. rachunków na hasło.
    Nie wiem jak szybko muszą się do tego dostosować, ale nie jest to taka
    odległa przyszłość.

    pozdr
    david

  • 4. Data: 2003-08-12 13:40:32
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    hasło.
    > Nie wiem jak szybko muszą się do tego dostosować, ale nie jest to taka

    Też czytałem jakieś wzmianki na ten temat, ale nie
    jestem pewien czy w takiej akurat wersji.
    Faktem jest natomiast, że pod płaszczykiem walki
    z terroryzmem złodziejskie fiskusy kombinują jakby
    tu jeszcze skuteczniej grabić swoich obywateli :-(

    Pix

  • 5. Data: 2003-08-12 13:52:38
    Od: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>

    "david" <d...@p...fm> wrote in message

> [...]
    hasło.
    > Nie wiem jak szybko muszą się do tego dostosować, ale nie jest to taka

    Nadal jednak jest jeszcze cala masa innych sposobow. Poza tym banki
    szwajcarskie maja to do tego, ze tam jest 100% tajemnica i tylko jakies
    przestepstwo miedzynarodowe i nakaz prokuratorski moze ta tajemnice zlamac.
    A urzad skarbowy w Polsce to Ci moze tam naskoczyc wiesz gdzie.....

  • 6. Data: 2003-08-12 15:20:24
    Od: "" <m...@p...pl>

    > Dzieki za szybka odpowiedz.Na priwat nie moglem sie dostac dostalem zwrotke.
    Prosze o informacje na ten temat,
    Krzysiek

    m...@p...pl

  • 7. Data: 2003-08-12 16:13:02
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Nadal jednak jest jeszcze cala masa innych sposobow.

    jakie :)))

    >Poza tym banki
    > szwajcarskie maja to do tego, ze tam jest 100% tajemnica i tylko jakies
    > przestepstwo miedzynarodowe i nakaz prokuratorski moze ta tajemnice
    zlamac.

    Obecnie jest tak że możesz założyć konto nie podając żadnych danych,
    dostajesz hasło i nr rachunku i każdy kto pozna hasło może z kasą robić co
    chce. To ma się zmienić, każde konto będzie - tak jak np. w Polsce zakładane
    dla imiennego właściciela - mówią że ma to ukrócić pranie brudnych
    pieniędzy, pewnie jest w tym jakaś racja.

    > A urzad skarbowy w Polsce to Ci moze tam naskoczyc wiesz gdzie.....

    W tym nie byłbym taki pewien, US w Polsce działa bezkarnie, jeden urzędnik
    może zniszczyć cały dorobek twojego życia, bo jego interpretacja przepisów
    będzie taka a nie inna (są o tym głośne przypadki), ty to podajesz do NSA,
    proces wygrywasz, a US dalej robi swoję mając w d*pie wyrok sądowy. No, ale
    tak jest w Polsce, na arenie międzynarodowej pewnie będzie inaczej - i oby
    było inaczej...

    pozdr
    david

  • 8. Data: 2003-08-14 11:31:06
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_wywal_to_op.pl>

    VA <v...@e...net.NOSPAM> napisał(a) w artykule
    > Prawie kazdy bank w Zurichu moze zalozyc Ci konto na haslo lub odcisk
    > kciuka. Napisz na priva to opisze Ci jak ja to zakladalem i jak zrobic
    aby
    > bylo calkowicie anonimowe

    Moglbys rozwinac temat?

    Marcin

  • 9. Data: 2003-08-15 22:02:27
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "VA" <v...@e...net.NOSPAM> wrote in message

> [...]
    > kciuka. Napisz na priva to opisze Ci jak ja to zakladalem i jak zrobic aby
    > bylo calkowicie anonimowe i aby zaden fagas nie polozyl lapy na Twoich

    prosimy o wiecej informacji.
    dodam tylko, ze jesli chodzi o odcisk kciuka jako jedyne zabezpieczenie,
    polecam link:
    http://www.geek.com/news/geeknews/2002may/gee2002051
    7011758.htm

    pzdr,