  • 1. Data: 2003-08-12 08:51:00
    Temat: Jak najszybciej przelew zagraniczny.
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Tak jak w temacie musze zrobić maksymalnie szybko przelew do niemiec. Ktoś
    ma pomysł??

  • 2. Data: 2003-08-12 08:58:07
    Temat: Re: Jak najszybciej przelew zagraniczny.
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Tak jak w temacie musze zrobić maksymalnie szybko przelew do niemiec.
    Ktoś
    > ma pomysł??

    Nie wiem co w tym wypadku znaczy "szybko" (dni czy
    godziny) ale najszybciej to chyba Western Union.

    Pix

  • 3. Data: 2003-08-12 09:05:09
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś
    >
    > Nie wiem co w tym wypadku znaczy "szybko" (dni czy
    > godziny) ale najszybciej to chyba Western Union.
    >
    > Pix

    Dni. Do czwartku musi już być.

  • 4. Data: 2003-08-12 09:13:43
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dni. Do czwartku musi już być.

    Być może w sprzyjających okolicznościach i przy
    wyborze banku będącego korespondentem banku
    odbiorcy dałoby się to zrobić klasycznym SWIFTem
    ale to IMHO trudno zagwarantować i różnie może być.

    Pix

  • 5. Data: 2003-08-12 11:01:17
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    na lini BRE (PL) - Commerzbank (D) przelew jest następnego dnia roboczego na
    końcie
    sprawdzone ;-)

    --
    Matovy

  • 6. Data: 2003-08-12 11:57:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > na lini BRE (PL) - Commerzbank (D) przelew jest następnego dnia roboczego
    na
    > końcie
    > sprawdzone ;-)

    Nie ma to jak w rodzinie ;-)

    Pix

  • 7. Data: 2003-08-12 12:17:59
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na lini BRE (PL) - Commerzbank (D) przelew jest następnego dnia roboczego
> [...]
    Ja muszem do Volksbank :/