  • 1. Data: 2003-08-12 08:29:57
    Temat: KArta kredytowa w CitiBank
    Od: "xmen" <s...@o...pl>

    Mam pytanie - czy majac KK CitiBanku bede miec wieksza pewnosc ze dokonam
    platnosci przy uzyciu w/w KK niz jakbym mial KK mBanku ? (jeden to bank
    swiatowy drugi nasz rodzimy) - czy to nie ma roznicy ?

  • 2. Data: 2003-08-12 09:04:14
    Temat: Re: KArta kredytowa w CitiBank
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    xmen wrote:
    > Mam pytanie - czy majac KK CitiBanku bede miec wieksza pewnosc ze
    > dokonam platnosci przy uzyciu w/w KK niz jakbym mial KK mBanku ?

    W Polsce nie będzie różnicy. Za granicą może być, ze względu na logo
    Citi (zwłaszcza w tych krajach gdzie Citi operuje).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-08-12 11:17:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    xmen <s...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie - czy majac KK CitiBanku bede miec wieksza pewnosc ze dokonam
    > platnosci przy uzyciu w/w KK niz jakbym mial KK mBanku ? (jeden to bank
    > swiatowy drugi nasz rodzimy) - czy to nie ma roznicy ?

    Obydwa są nasze rodzime.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-08-12 11:38:27
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    > Mam pytanie - czy majac KK CitiBanku bede miec wieksza pewnosc ze dokonam
    > platnosci przy uzyciu w/w KK niz jakbym mial KK mBanku ? (jeden to bank
    > swiatowy drugi nasz rodzimy) - czy to nie ma roznicy ?

    Lepsza Citibanku - w wielu sklepach masz rabat oraz na swiecie ma renome i
    lepiej cie beda traktowac niz placac karta mBanku.

  • 5. Data: 2003-08-12 11:38:39
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-08-12 12:10:05
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    > renome i lepiej cie beda traktowac niz placac karta mBanku.
    idąc za tą myślą klienta który ma ładną markową portponetkę z
    której wyciąga np 5 000 i płaci lepiej traktują od kogoś kto
    wyciągnie 5 000 z kieszeni??
    :))

    G.

  • 7. Data: 2003-08-12 12:23:40
    Od: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>

    "Gello" <g...@g...pl> wrote in message
    > I stala sie jasnosc...
    > idąc za tą myślą klienta który ma ładną markową portponetkę z
    > której wyciąga np 5 000 i płaci lepiej traktują od kogoś kto
    > wyciągnie 5 000 z kieszeni??

    To nie chodzi o to. W Polsce moze i malo wazne, bo tam i tak jest tragiczna
    lacznosc terminala z bankiem i czasami trwa to wrecz kilk minut.
    Ale za granica karta Citi jest doskonala. Taka z mBanku moze miec problemy z
    autoryzacja jak nic. Do tego w wypozyczalni samochodow np. w USA na karte z
    mBanku moga zarzadac dodatkowego zabezpieczenia. Nie cierpie Citibanku, ich
    lichwiarskich oplat itp, ale ich karta na prawde dziala zawsze swietnie

  • 8. Data: 2003-08-12 12:35:30
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    VA wrote:

    > To nie chodzi o to. W Polsce moze i malo wazne, bo tam i tak jest
    > tragiczna lacznosc terminala z bankiem i czasami trwa to wrecz kilk
    > minut.

    Chyba masz jakieś nieświeże informacje.
    Nigdy mi się nie zdarzyło żeby trwało to aż tak długo, nawet jak
    płaciłem płaskaczem, a terminal był na linii telefonicznej.

    > Ale za granica karta Citi jest doskonala. Taka z mBanku moze
    > miec problemy z autoryzacja jak nic.

    Przypuszczam że mniej z autoryzacją, bardziej ze sprzedawcą.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-08-12 13:19:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bhamkp$11vr$1@foka1.acn.pl...
    > Przypuszczam że mniej z autoryzacją, bardziej ze sprzedawcą.

    BTW. jak kolega się czuje widząc swoje nazwisko na pierwszej stronie gazety
    wyborczej ? :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-08-12 13:56:16
    Od: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > Chyba masz jakieś nieświeże informacje.
    > Nigdy mi się nie zdarzyło żeby trwało to aż tak długo, nawet jak
    > płaciłem płaskaczem, a terminal był na linii telefonicznej.

    No 3 tygodnie temu robilem zakupy w Auchan i autoryzacja trwala dobre pol
    minuty, w mniejszych placowkach to juz wogole tragedia.

    > Przypuszczam że mniej z autoryzacją, bardziej ze sprzedawcą.

    Wlasnie sie mylisz, bo klopot moze byc z autoryzacja takiej 'egzotycznej'
    karty z Polski.
    Kolega przyjechal z Polski z karta jakiegos Multibanku czy cos w tym stylu i
    w trzech miejscach mial problemy z robieniem nia zakupow, na stacj bezynowej
    Mobil wogole nie mogl wzisc na nia paliwa.