  • 1. Data: 2004-10-22 09:04:16
    Temat: Jaki fundusz inwestycyjny wybrac?
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    Pomozcie.
    Chce zalokowac pieniazdze na okres ok 5 lat tylko nie wiem ktory fundusz
    jest najlepszy i w co inwestowac. Moze akcje - przynosza duzy zysk na
    dluzsza mete.
    3manko

    ---------
    Załóż konto w mBanku
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p
    Załóż konto w Inteligo
    http://inteligo.payback.pl/referer.php?hash=pkt.9332
    2.p

  • 2. Data: 2004-10-22 09:10:49
    Temat: Re: Jaki fundusz inwestycyjny wybrac?
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "piol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce zalokowac pieniazdze na okres ok 5 lat tylko nie wiem ktory fundusz
    > jest najlepszy i w co inwestowac. Moze akcje - przynosza duzy zysk na

    na dluzsza mete... jak ladnie napisane

  • 3. Data: 2004-10-22 14:03:07
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

    ---------
    > Załóż konto w mBanku
    > http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p
    > Załóż konto w Inteligo
    > http://inteligo.payback.pl/referer.php?hash=pkt.9332
    2.p

    5 lat?
    tylko akcyjne
    sprawdz na analizy.pl kto najlepiej przedzie w ostantich 3 latach.. to moze
    być jakiś wyznacznich choc niekoniecznie

  • 4. Data: 2004-10-22 19:32:19
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

> [...]
    > Chce zalokowac pieniazdze na okres ok 5 lat tylko nie wiem ktory
    > fundusz jest najlepszy i w co inwestowac. Moze akcje - przynosza duzy

    przeczytaj co piszą w każdym prospekcie
    "wyniki osiągane w przeszłości nie gwarantują wyników w przyszłości"

    tak więc nie masz pewności - może być tylko większe lub mniejsze ryzyko
    poczytaj może na stronach mBanku w poradnikach dotyczących funduszy

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2004-10-22 19:35:32
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 5 lat?
    > tylko akcyjne
    > sprawdz na analizy.pl kto najlepiej przedzie w ostantich 3 latach.. to
    > moze być jakiś wyznacznich choc niekoniecznie

    czegoś mi brakuje w poście od dra plamy... czy nie zapomniałeś czasem
    wkleić tekstu:

    "ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku 3pln, wszystkie przelewy
    gratis!!!! rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl za
    założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln po czym wszystko
    możesz wyjąć... www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz
    20zł"

    ???
    no i w ogóle coś ostatnio się opuściłeś z postami i tekstem cytowanym
    powyżej, coś rzadziej pisujesz...

    :DDD

    zbyszko janke