  • 1. Data: 2004-10-22 08:27:19
    Temat: [Lukas KK] wyciagi
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Czy ktos moze wie kiedy Lucas przestaje wysylac wyciagi po likwidacji
    rachunku KK ? Minelo ponad rok a nadal dostaje :-)

    D.

  • 2. Data: 2004-10-22 09:10:04
    Temat: Re: [Lukas KK] wyciagi
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze wie kiedy Lucas przestaje wysylac wyciagi po likwidacji
    > rachunku KK ? Minelo ponad rok a nadal dostaje :-)
    >
    > D.
    przestaje wysylac jesli nie ma zadnego obciazenia karta, poza przypadkami
    "szczegolnymi" ktory dotknal Ciebie,
    zadzwon i wyjasnij

  • 3. Data: 2004-10-22 09:14:05
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "..." <...@k...tam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przestaje wysylac jesli nie ma zadnego obciazenia karta, poza przypadkami
    > "szczegolnymi" ktory dotknal Ciebie,
    > zadzwon i wyjasnij

    z tego co pamietam to zaden szczegolny przypadek inni na grupie tez tak
    mieli. Obciazenia i saldo mam 0 bo jakze mogloby byc inaczej na rachunku
    zamknietej karty. Wiem ze inni tez przez wiele miesiecy to dostawali -
    prawdopodobnie celem wysylania dodatkowych reklamowek w srodku. Ciekawi mnie
    kiedy przestana ?

    D.

  • 4. Data: 2004-10-22 13:12:12
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > z tego co pamietam to zaden szczegolny przypadek inni na grupie tez tak
    > mieli.

    ja jakos nigdy tak nie mialem, ani w sytuacji posiadania karty kiedy nie
    bylo zadnej operacji w danym okresie rozliczeniowym,
    ani w sytuacji zlikwidowania karty i nie zamkniecia konta do karty... a to
    trwalo pol roku, zanim sie nie zorientowalem, ze nadal mam otwarte konto
    (rezygnacja z karty nie oznacza zamkniecia konta - to rzeczywiscie
    nielogiczne)

  • 5. Data: 2004-10-22 13:33:56
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > trwalo pol roku, zanim sie nie zorientowalem, ze nadal mam otwarte konto
    > (rezygnacja z karty nie oznacza zamkniecia konta - to rzeczywiscie

    a jak sie zorientowales ze masz otwarte konto i jak je zlikwidowales ?

    D.

  • 6. Data: 2004-10-22 14:13:41

    > a jak sie zorientowales ze masz otwarte konto i jak je zlikwidowales ?

    przy kolejnej promocji KK za 50% skusilem sie i dopiero zaczely sie schody,
    bo okazalo sie ze mam otwarte nadal stare konto
    proba wyrobienia karty do tego konta nie udala sie, musialem zamknac,
    odczekac i otworzyc jeszcze raz
    niestety nowy limit jest taki jak w pozostalych bankach, na starym rachunku
    byl prawie 3krotnie wyzszy, ale to juz bardziej zrozumiale
    jednak wiele pomogla sprawna obsluga i zaangazowanie Pan w oddziale Lukasa