  • 1. Data: 2004-10-21 20:53:18
    Temat: Pekao24 + przelew do US?
    Od: "Tanto" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    pytanie jest z kategorii tych bardziej komicznych (i skierowane do
    użytkowników firmowego pekao24), ale proszę o wyrozumiałość i odpowieź, bo, o
    zgrozo, konsultantom z banku jakoś mowę odbiera i nie wiedzą co powiedzieć :-P
    W szablonie przelewu do US jest pole "Symbol formularza lub płatności' - co w
    tym polu wpisujecie? A dokładniej - co powinienem wpisać rozliczając się z US
    w formie Karty Podatkowej.
    Pracownicy banku odsyłają mnie po odpowiedź do US, a US stwierdza że nie wie o
    co chodzi i sugeruje mi jakieś symbole, które mogły by w tym miejscu być
    użyte, ale system bankowy nie pozwala ich wpisać bo mają za dużo znaczków.
    Żeby uprzedzić komentarze - zmieniam bank (nie tylko z tego powodu), ale zżera
    mnie ciekawość ;-)

  • 2. Data: 2004-10-21 23:26:42
    Temat: Re: Pekao24 + przelew do US?
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > dużo znaczków. Żeby uprzedzić komentarze - zmieniam bank (nie tylko z
    > tego powodu), ale zżera mnie ciekawość ;-)

    Możesz zmienić bank, ale symbolu nie zmienisz
    http://skocz.pl/ZUS_US

  • 3. Data: 2004-10-22 07:58:19
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/21/2004 10:53 PM, Tanto wrote:

> [...]
    > Żeby uprzedzić komentarze - zmieniam bank (nie tylko z tego powodu), ale zżera

    Formularz to np. PIT-4, VAT-7, PIT-36; W banku, który uzytkuję (DB PBC)
    w odpowiednim okienku jest lista do wyboru.

    Powinien to wiedziec urzędnik, powinien to wiedzieć pracownik banku.

    O ile zadzieranie z US nie wydaje się być celowe, to po rozmowie z
    konsultantem banku możez sobie ulżyć. Należy zadzwonić i ustalić kto
    odpowiada za powołanie organów i zaproponować, że chcesz wejść w skład
    rady nadzorczej lub zarządu, bo widzisz, że nie radzą sobie z doborem
    kadr i sprawy idą w złym kierunku. W rozmowie należy uzyc zwrotu, że
    "nie krzyczysz, tylko dajesz upust emocjonalnemu, pryncypialnemu
    wzburzeniu" i kilkakrotnie użyć słów na "K".

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-10-22 08:30:55
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > W rozmowie należy uzyc zwrotu, że "nie krzyczysz, tylko dajesz upust
    > emocjonalnemu, pryncypialnemu wzburzeniu" i kilkakrotnie użyć słów na "K".

    ... u Pasikowskiego by nie przeszło. U niego ilość słów na "K" musi iść w
    dziesiątki o ile nie setki... ;-)

    Pozdrawiam,
    JK

  • 5. Data: 2004-10-22 21:14:57
    Od: " Tanto" <t...@N...gazeta.pl>

    K. K. <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Możesz zmienić bank, ale symbolu nie zmienisz
    > http://skocz.pl/ZUS_US

    Wielkie dzięki za link, okazuje się że to ma być zwykłe, proste 'KP' :-)

  • 6. Data: 2004-10-22 21:47:28
    Od: " Tanto" <t...@g...pl>

    Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Formularz to np. PIT-4, VAT-7, PIT-36; W banku, który uzytkuję (DB PBC)
    > w odpowiednim okienku jest lista do wyboru.
    >
    > Powinien to wiedziec urzędnik, powinien to wiedzieć pracownik banku.

    He, he, nie w tym banku ;-)

> [...]
    > "nie krzyczysz, tylko dajesz upust emocjonalnemu, pryncypialnemu
    > wzburzeniu" i kilkakrotnie użyć słów na "K".

    wyrosłem z tego