  • 1. Data: 2005-10-12 16:13:43
    Temat: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Potrzebuję banku (na konto firmowe) który spełni tylko dwa warunki.

    Pierwszy jest mało wygórowany - musi mieć możliwość prowadzenia kont
    walutowych, wysyłania i odbierania przelewów zagranicznych.

    Drugi warunek - musi mieć absolutnie najlepszy interfejs WWW w systemie
    transakcyjnym. Lekki, szybki, intuicyjny, bez głupich ograniczeń i
    absurdalnych zabezpieczeń, z funkcjami w rodzaju przeszukiwania wyciągów
    czy ich eksportowania, wysyłania mailem, itp.

    Możecie mi coś zaproponować? 'Lekki, szybki i intuicyjny' jest mBank,
    niestety nie spełnia żadnych pozostałych warunków.

    P.

  • 2. Data: 2005-10-12 16:25:15
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: "Grzegorz" <k...@c...pl>

    openbank, czyli www.patagon.es

  • 3. Data: 2005-10-12 16:54:29
    Od: "Nata" <n...@p...onet.pl>

    Polecam tez BRE Bankowy: iBRE www.ibre.com.pl

    jest tam wersja DEMO, sam ocen czy Ci pasuje :)

  • 4. Data: 2005-10-12 17:20:43
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Nata <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Polecam tez BRE Bankowy: iBRE www.ibre.com.pl
    >
    > jest tam wersja DEMO, sam ocen czy Ci pasuje :)

    Hmm, nie najgorzej, chociaż w wersji demo nie można zobaczyć jak wyglądają
    wyciągi (czy można je eksportować, itp.). Ma jedną rzecz, której nienawidzę
    w niektórych serwisach:

    'Przyciski "Powrót" i "Odśwież" nie są dozwolne. Prosimy o używanie tylko
    przycisków aplikacji.'

    Poza tym ostatnio BRE mnie wkurzyło - mam konto w mBanku, więc akredytywę z
    zagranicy obsługiwało właśnie BRE. Biurewka była do bólu nieuprzejma. Nie
    wiem, może po prostu miałem pecha - ani się nie przedstawi, ani w niczym nie
    doradzi ('to Pan powinien wiedzieć!'). A na koniec za całą imprezę wzięli
    ok. 2.000 zł prowizji.

    Hmm, może jednak nie BRE...?

    P.

  • 5. Data: 2005-10-12 22:09:54
    Od: MJ <n...@d...emaila.pl>

    Paszczak wrote:
> [...]
    > absurdalnych zabezpieczeń, z funkcjami w rodzaju przeszukiwania wyciągów
    > czy ich eksportowania, wysyłania mailem, itp.

    Multibank, wszystko spełnia, tylko wyciągi emailem mają być niebawem

    MJ

  • 6. Data: 2005-10-12 22:24:07
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    pomysl na PEKAO SA
    przeszedłem do tego banku z Citi i jestem zadowolony

    Art

  • 7. Data: 2005-10-13 06:32:57
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 13 Oct 2005 00:24:07 +0200, "Art" <x...@x...xx> wrote:

    >pomysl na PEKAO SA
    >przeszedłem do tego banku z Citi i jestem zadowolony

    Nie spełnia następujących siedmiu warunków:

    1. musi mieć absolutnie najlepszy interfejs WWW w systemie
    transakcyjnym.
    2. Lekki,
    3. szybki,
    4. intuicyjny,
    5. bez głupich ograniczeń
    6. bez absurdalnych zabezpieczeń,
    7. z funkcjami w rodzaju przeszukiwania wyciągów
    czy ich eksportowania, wysyłania mailem, itp.

    Może sprawdź Nordea? Jest dostępne demo. Moim zdaniem interfejs jest lżejszy i
    szybszy niż mBank. A przede wszystkim bez durnych ramek. Przycisk wstecz działa
    bez problemu. Ma też trochę możliwości wyszukiwania. Ale ma też pewne
    upierdliwości i dziwne ograniczenia.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 8. Data: 2005-10-13 07:50:42
    Od: Miernik <m...@f...org>

    McMac <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Przycisk wstecz działa bez problemu. Ma też trochę możliwości
    > wyszukiwania. Ale ma też pewne upierdliwości i dziwne ograniczenia.

    Nordea właśnie ma ramki.
    Ramek nie ma Inteligo i Multibank.
    BZWBK jest bardzo lekkie. No ale są ramki.

  • 9. Data: 2005-10-13 07:52:11
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
> [...]
    > absurdalnych zabezpieczeń, z funkcjami w rodzaju przeszukiwania wyciągów
    > czy ich eksportowania, wysyłania mailem, itp.

    Ja bym polecił Multibank. Nic innego raczej nie spełnia.

  • 10. Data: 2005-10-13 08:18:39
    Od: maho <m...@p...net>

    Miernik wrote:

    > Ja bym polecił Multibank. Nic innego raczej nie spełnia.

    No jest lekki, szybki, ładny nawet. Ale intuicyjny?!

    pozdrav

    maHo