  • 1. Data: 2005-10-12 15:47:49
    Temat: mbank a sms-y
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    Dlaczego nie można wprowadzić opcji ( nie za darmo przecież ) by być
    powiadamianym sms-em o ruchach na koncie ?

    Zacząłem czytac o tym i uważam że jest bardzo skomplikowane i niewygodne .

    Ktoś z tego korzysta praktycznie ?

    Jak jest u konkurencji ?

  • 2. Data: 2005-10-12 15:53:45
    Temat: Re: mbank a sms-y
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wiesniak wrote:
    > Jak jest u konkurencji ?

    U konkurencji czyli np Inteligo, Millennium czy BZ WVBK - dziala wysmienicie
    :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-10-12 16:16:40
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    wiesniak napisał(a):
> [...]
    > powiadamianym sms-em o ruchach na koncie ?
    >
    > Zacząłem czytac o tym i uważam że jest bardzo skomplikowane i niewygodne .

    Czemu jakos dziwnie czytalo mi sie Twoja wiadomosc?
    Szczegolnie przejscie miedzy pierwszym a drugim zdaniem.

    --
    elephanto

  • 4. Data: 2005-10-12 18:32:02
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    wiesniak napisał(a):

    > Dlaczego nie można wprowadzić opcji ( nie za darmo przecież ) by być
    > powiadamianym sms-em o ruchach na koncie ?

    czyli fajnie by bylo...

    > Zacząłem czytac o tym i uważam że jest bardzo skomplikowane i niewygodne .

    ...czy nie za bardzo?

    --
    Konrad