  • 1. Data: 2005-10-12 14:19:12
    Temat: LukasBank lezy
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    nie moge sie zalogowac juz 3 godziny.
    Te nowe porzadki sa o kant dupy !

  • 2. Data: 2005-10-12 17:07:56
    Temat: Re: LukasBank lezy
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Uytkownik "Artur O." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:470bf$434d4086$540a37ee$31265@news.chello.pl...
    > nie moge sie zalogowac juz 3 godziny.
    > Te nowe porzadki sa o kant dupy !

    to masz niezlego pecha, w ciagu tych samych 3 godzin ja zalogowalem sie 4
    razy, obejrzalem nowy system, zrobilem 2 przelewy, jedno zlecenie , do
    wczesniejszych zlecen poustawialem blokady, grzebalem co sie dalo , smiga az
    milo

  • 3. Data: 2005-10-12 18:35:38
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur O." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    | nie moge sie zalogowac juz 3 godziny.
    Ja nie mogę już 3 dni.

    | Te nowe porzadki sa o kant dupy !
    A z tym to się zgadzam.

    Dziś rano konsultant podobno przekazał mój rachunek do odblokowania. Miało
    to potrwać kilka godzin. Zapytałem czy 8 godz wystarczy to zaczął się
    miotać, że nie wie i być może nie. Jak widać nie wystarczyło.
    Szczerze mówiąc współczuję tym na Lukas Linii.
    Ale do cholery to w końcu BANK - to się nadaje do UOKiK-u albo GINB-u.
    Wiem, że mogę pójść do placówki i postać w kolejce ale do diaska jest XXI
    wiek!

    --
    Jaca