  • 1. Data: 2005-10-12 14:41:05
    Temat: Lukas - system zmienil mi telekod
    Od: "Anderson" <b...@c...pl>

    jak w temacie - chcialem pododawac kilku nowych odbiorcow do konta - bo
    oczywiscie w Lukasie nie ma funkcjonalnosci jak wszedzie w normalnych
    bankach, ze moge sam sobie dopisac do kogo ma isc przelew

    dzwonie na infolinie - podaje dane a tu ... dupa

    telekod nie dziala - podaje prawidlowe cyferki a tu blad , blad , blad, ...
    blokada miekka - znaczy jestem jakis zlodziej

    dzwonie drugi raz bo miala dzidzia oddzwonic ale cos jej to dlugo schodzi
    a mila pani glosem szczebiotki mowi, ze nic nie poradzi, tylko musze zapier
    ... do odzdzialu zmienic telekod

    zajefajnie
    a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala

  • 2. Data: 2005-10-12 14:52:07
    Temat: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    > zajefajnie
    > a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala

    Tak więc pora zmienić bank :-)

  • 3. Data: 2005-10-12 15:00:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-12 16:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Anderson, gdy pisał(a):
> [...]
    > zapier ... do odzdzialu zmienic telekod
    >
    > zajefajnie
    > a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala

    Coraz bardziej mi się ten Lukas podoba.
    Widzę to tak: wszystko idzie do radykalnego zmniejszenia się ilości
    klientów. Jeszcze parę dni takiej zabawy i każdy, kto tylko musi coś
    pilnie załatwić, żwawo sobie konto gdzie indziej założy. Kiedy już
    wszyscy tacy (oraz inni nerwowi, którym nic złego się nie dzieje, ale
    poddadzą się owczemu pędowi) się z Lukasa wypiszą - wszystko przejdzie
    jak ręką odjął. Słabo obciążony system zadziała jak burza, placówki się
    wyludnią, a zagrożone redukcją panny w lukaslinii będą sie prześcigać w
    uprzejmościach i kompetencji, na wyprzódki zgadując moje życzenia.
    Na dodatek, bank zacznie znowu starać się o klientów, a to mu dobrze
    zrobi na niskie opłaty i wysokie oprocentowanie. I będę wygrany. Mnie
    się nie pali, to co muszę - zrobię z Multi, mogę sobie poczekać.

    Ciekawe tylko ile czasu ja wytrzymam tę paradę niekompetencji...
    Na razie proszę mnie nie budzić zbyt stanowczo...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-10-12 15:22:58
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Anderson" <b...@c...pl> wrote in

    > telekod nie dziala - podaje prawidlowe cyferki a tu blad , blad , blad,
    > ... blokada miekka - znaczy jestem jakis zlodziej

    czyzbys nie otrzymal pisma pana prezesa MW w sprawie zmiany telekodow na
    jeden przypisany do konkretnego numeru konta?

    --
    tenesu

  • 5. Data: 2005-10-12 15:29:07
    Od: "Anderson" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Maciek Uhlig" <m...@u...edu.pl> napisał w wiadomości

    > czyzbys nie otrzymal pisma pana prezesa MW w sprawie zmiany telekodow na
    > jeden przypisany do konkretnego numeru konta?

    pierwsze slysze - doszlo pismo o zmianie numeracji konta ale o zmianie
    telekodu ?
    To chyba JA decyduje o wszelkich zmianach kodow na wlasnym koncie a nie
    prezes ?

  • 6. Data: 2005-10-12 16:06:33
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "Anderson" <b...@c...pl> wrote in news:dijaff$rnl$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    > pierwsze slysze - doszlo pismo o zmianie numeracji konta ale o zmianie
    > telekodu ?

    z w/w pisma (przyszlo gdzies na przelomie wrzesnia i pazdziernika, na pismie
    brak daty, czego nie toleruje):

    "... klienci korzystajacy z obslugi przez telefon od dnia wdrozenia [nowego
    systemu] beda poslugiwac sie wylacznie jednym telekodem, niezaleznie od
    ilosci posiadanych kont z dostepem do lukaslinii.

    proponujemy, aby od 10 pazdziernika ... poslugiwal sie pan zawsze telekodem,
    ktory nadal pan sobie dla konta o skroconym numerze ....

    jesli natomiast chcialby pan poslugiwac sie innym telekodem, prosimy o
    kontakt z lukaslinia do 6 pazdziernika ... w celu wygenerowania nowego
    telekodu, jednolitego dla wszystkich kont..."

    na koncu pan prezes przeprasza za utrudnienia i niedogodnosci, i powaza.

    --
    Maciek

  • 7. Data: 2005-10-12 17:14:37
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 16:41:05 +0200, Anderson napisał(a):

> [...]
    > ... do odzdzialu zmienic telekod
    >
    > zajefajnie
    > a e-lukas mi jak nie dzialal tak nie dziala

    Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
    w oddziale.

  • 8. Data: 2005-10-12 18:25:58
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    | Dnia Wed, 12 Oct 2005 16:41:05 +0200, Anderson napisał(a):
    |
    | Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
    | w oddziale.

    Nie rób tego - podniosą opłaty i prowizje!

    --
    Jaca

  • 9. Data: 2005-10-12 21:00:57
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
    > w oddziale.

    qrwa, wyplułem sobie kolacje na monitor....
    ;)))

    BTW telekodów, kodów, pinów i pierdół podbnych:

    pierwsze logowanie w oddziale po zmianie systemu - wymagają całego kodu
    sześciocyfrowego, a nie jak dotąd wybrabych trzech znaków
    nie uczy się jednak system nowego klienta, bo wprowadza się raz, bez
    potwierdzenia, ale i ma miejsce autoryzacja - pojawia się sakramentalne "OK"
    czyli ni to uczy się, ni to weryfikuje, coś pomiędzy

    (pomijam oczywiście przydatność dotychczasową tego zabezpieczenia - jeśli
    nie pamiętasz, to z przyjemnością zaproszą cię, byś skomponował sobie nowe
    zabezpieczenie)

    janke

  • 10. Data: 2005-10-13 04:52:55
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 23:00:57 +0200, janke napisał(a):

> [...]
    > nie pamiętasz, to z przyjemnością zaproszą cię, byś skomponował sobie nowe

    1.Naprawdę jestem wkurwiony, bo po zmianie systemu mój token nie był
    przypisany do konta, tak więc za każdym razem błędnie się logowałem i
    nałożyli mi blokadę twardą (nie z mojej winy). Zaoferowali że mi ją zdejmą
    za 3 zł.
    2.W oddziale udają że nic się nie stało, i nie dość że tracę swój czas na
    jeżdżenie tam to jeszcze pobierają prowizje jakby nigdy nic
    3.Panienka na infolinii (czekałem chyba godzinę jak nie 2) przekonuje mnie
    że tak to miało być i że to nie prawda że miałobyć gotowe na poniedziałek i
    że wszystko jest ok i że to klienci są odpowiedzialny za przeciążenie
    systemu.

    Myślałem że jakby wybić szybę, może wtedy dotarłoby do nich że skoro nie
    mogą popracować nad systemem komputerowym, to może chociaż customer service
    by dostosowali.