  • 1. Data: 2003-10-23 08:40:18
    Temat: Moje Rachunki i BillBird
    Od: "Sloniu" <e...@s...precz.pf.pl>

    Witam,

    Mam pytanie: czy wiecie moze, czy przy usludze Moje Rachunki, jezeli zaplace
    karta kredytowa, to transakcja zostanie zapisana jako platnosc (tak jak przy
    zakupie np. art. spozywczych), czy jako gotowka (jak przy wybieraniu
    pieniedzy z bankomatu).

    Nie wiem, czy w ogole moge placic karta, bo na stronie
    http://www.mojerachunki.pl pisza, ze "... Gotowka w kasie ulubionego
    sklepu..."

    Z gory dziekuje za informacje.

    --
    Pzdr
    Sloniu

  • 2. Data: 2003-10-23 14:00:44
    Temat: Re: Moje Rachunki i BillBird
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > pieniedzy z bankomatu).
    >
    > Nie wiem, czy w ogole moge placic karta, bo na stronie

    Moje Rachunki przyjmuje tylko gotówkę