  • 11. Data: 2003-10-23 09:53:06
    Temat: Re: Jaki BANK wybrac?
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Chciałbym zapytać , czy w każdym oddziale PEKAO robią laske za trzymanie
    pieniędzy w ich banku ,
    czy to jakś promocja regionalna :-)))

    A serio to myśle , że prawie każdy bank będzie lepszy.
    Jeżeli chcesz działać głownie przez internet to polecam mBank ,VWbank ,
    Lukas - wszystkie w zasadzie bez opłat.
    Mam rachunek we wszystkich i w zasadzie jestem zadowolony - są miedzy nimi
    pewne różnice , ale tojuż niuanse.

    pozdr.

    eha

  • 12. Data: 2003-10-23 09:54:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > A jak unich wyglada obsluga przez WWW - moge tak samo jak w
    > mBank/Inteligo wszystko zalatwic bez ruszania sie z domu (wlacznie z
    > otwarciem konta)?

    tak :) popatrz na strone www (jednymy ruszeniem sie z domu moze byc np
    przejscie sie na poczte, zeby bylo szybciej)

  • 13. Data: 2003-10-23 10:00:43
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > p...@W...onet.pl

    > Do tego opisu pasuje najlepiej Inteligo lub mBank

    No można by również LUKAS podciągnąć ...

    SP

  • 14. Data: 2003-11-01 00:05:19
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >dlatego ze nie sa to bajonskie sumy...nie wiem..
    >
    >Bardzo prosze o porade i chodzi mi tez o bank, gdzie wszystko moglabym robic

    Abyś nie czuła się poirytowana po raz kolejny podczas już chociażby procedury
    otwierania konta i świadomości, że nie jesteś traktowana jak klient, tylko jak
    kolejny rekord w bazie danych nie polecam Ci mBanku! Ten bank to jedno wielkie
    kuriozum. Ja otwierałem u nich konto przez MIESIĄC! A teraz od miesiąca czekam
    na tzw. oddzwonienie - procedurę, która jest jedną wileka pomyłką tego banku.
    Zdecydowanie polecam INTELIGO. Z nimi nie miałem nigdy żadnych problemów a
    komfort uzytkowania jest nieporównywalny. Poza tym to ty decydujesz, czy
    podwyższyć sobie komfort uzytkowania w INTELIGO za drobną opłatą. Dopłacasz
    tylko 3,99 i masz pełną kontrolę operacji bankowych na sms'ie w czasie
    rzeczywistym. tego nie oferuje żaden inny bank. Pozdrowienia.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2003-11-01 06:01:57
    Od: "LucasCh" <l...@o...pl>

> [...]
    > dlatego ze nie sa to bajonskie sumy...nie wiem..
    >
    > Bardzo prosze o porade i chodzi mi tez o bank, gdzie wszystko moglabym

    Witaj
    ja od poczatku mojej stycznosci z bankami korzystam z inteligo
    mam tam zarowno konto firmowe jak i osobiste
    wygoda dostepu, konsultanci na kazde twoje zawolanie
    pomoc ze strony banku, doskonale menu na stronie www,
    bardzo prosta obsluga
    posiadam tam juz rachunek ponad 2 lata i w miedzyczasie
    z ciekawosci zalozylem rachunek w ING z dostepem przez net
    jak rowniez w PKO BP (e-pko), i powiem Ci ze te 2 banki
    razem wziete nie sa w stanie dorownac INTELIGO,
    Inteligo ma znacznie lepszy sposob autoryzacji transakcji,
    lepszy sewis sms, a takze nowe funkcje jak debet itp
    wiecej informacji tutaj:
    www.inteligo.pl
    mozesz teraz takze zarobic zakladajac konto z polecenia innej osoby

    l...@o...pl

  • 16. Data: 2003-11-01 06:39:38
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

    > Dopłacasz tylko 3,99 i masz pełną kontrolę operacji bankowych na
    > sms'ie w czasie rzeczywistym. tego nie oferuje żaden inny bank.

    Inteligo tez tego nie oferuje za 3,99.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-11-01 22:26:01
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Jeśli chcesz otworzyć konto natychmiast to wybierz nowoczesne banki
    marmurkowe (z oddziałami), takie jak: Lukas i MultiBank. A jeśli nie
    potrzebujesz oddziałów to proponuję mBank (rzeczywiście dość długo się
    otwiera, ale masz też dostęp do funduszy inw.). Są też inne (np. VW Bank,
    ale mBank jest zdecydowanym liderem i jego oferta zdecydowanie rekompensuje
    długie otwieranie konta).

  • 18. Data: 2003-11-03 18:01:53
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >wiecej informacji tutaj:
    >www.inteligo.pl
    >mozesz teraz takze zarobic zakladajac konto z polecenia innej osoby

    No i proszę!
    Cieszę się,że znalazł się równiez ktoś, kto podobnie jak i ja korzysta z
    INTELIGO długo, wypróbował również inne banki i ma zgodną opinię, że nawet dwa
    razem wzięte nie zaoferują czegoś tak przyjaznego, jak konto w INTELIGO. Mnie
    takie przyjazne rozwiązanie jak w INTELIGO zadowoliło, a pisze to nie bez
    kozery, ponieważ czasamimusze wykonac nawet i kilka operacji dziennie na
    koncie firmowym i chyba oszalałbym, gdybym musiał czekać na

    akieś "oddzwonienie" w mBanku! W Inteligo, jak sama nazwa wskazuje, wszystko

    jest inteligentnie rozwiązane i przez ponad 2 lata nie zdarzyła im się w
    stosunku do mnie, żadna wpadka. Jak widzę, nie jestem w tym gronie sam. Miło
    czytać takie newsy. Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2003-11-03 18:23:27
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

> [...]
    > korzysta z INTELIGO długo, wypróbował również inne banki i ma zgodną
    > opinię, że nawet dwa razem wzięte nie zaoferują czegoś tak

    Ja wyprobowalem kilka bankow (ponad 5) i na tle ich uslug najbardziej w
    Inteligo przeszkadza mi ograniczony do 3 miesiecy wglad on-line w historie
    operacji - dlatego (i z powodu stosunkowo drogich przelewow) nie wykonuję
    rozliczeń z tego konta. Oczywiscie mozna sobie archiwizowac wyciagi w html
    albo zapisywac/drukowac potwierdzenia wszystkich operacji, ale mi akurat
    takie rozwiazanie nie odpowiada.

    Natomiast zgodze sie, ze Inteligo ma pare rozwiazan, ktore warte sa
    skopiowania przez konkurencje.

    --
    Robert