  • 1. Data: 2003-11-20 18:56:25
    Temat: Jaka karta kredytowa dla studenta?
    Od: Marcin Wabik <m...@c...wp.pl>

    Witam,

    Jakie banki sa sklonne i wydaja karty dla studentow z bardzo malymi
    dochodami i maja dopiero (dla bankow dopiero ;)) 19 lat?? Nawet pod zastaw
    lokaty? Najlepiej jakiegos MasterCarda?

    --
    Marcin Wabik mailto: mwabik (at) wp.pl
    JID: mw (at) chrome.pl GG: 168758

  • 2. Data: 2003-11-20 19:05:46
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa dla studenta?
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Wabik napisał:
    > Witam,
    >
    > Jakie banki sa sklonne i wydaja karty dla studentow z bardzo malymi
    > dochodami i maja dopiero (dla bankow dopiero ;)) 19 lat?? Nawet pod zastaw
    > lokaty? Najlepiej jakiegos MasterCarda?

    Pod zastaw lokaty dostaniesz w Multi. Visa, ale rozliczana przez EUR.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-11-20 19:11:55
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Wabik" <m...@c...wp.pl>

    > Jakie banki sa sklonne i wydaja karty dla studentow z bardzo malymi
    > dochodami i maja dopiero (dla bankow dopiero ;)) 19 lat?? Nawet pod zastaw
    > lokaty? Najlepiej jakiegos MasterCarda?

    poczytaj tutaj, jak będziesz miał pytania po przeczytaniu to pisz śmiało :)

    http://kartyonline.net/arty.php?id=41

    http://kartyonline.net/arty.php?id=51

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 4. Data: 2003-11-20 19:27:21
    Od: Marcin Wabik <m...@c...wp.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003 20:11:55 +0100, Karol Zwiruk wrote:

    > poczytaj tutaj, jak będziesz miał pytania po przeczytaniu to pisz śmiało :)

    Dzieki, za linki. Jeszcze jedno pytanie (odpowiedzi nie bylo w tekstach):
    Wydadza mi BPHPBK MasterCard Credit Silver jak zabezpiecze lokata, ale nie
    mam 21 lat????