  • 1. Data: 2003-11-20 16:40:46
    Temat: SMS i WAP dla firm
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieć jakie sa oplaty za sms(lub WAP) przy kontach
    firmowych, gdzie mozna znaleźć takie infomacje ? Na stronach bankowych trudno
    jest to dojrzeć :-)

  • 2. Data: 2003-11-20 17:49:50
    Temat: Re: SMS i WAP dla firm
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Aga napisał:

    > Czy ktoś może mi powiedzieć jakie sa oplaty za sms(lub WAP) przy kontach
    > firmowych, gdzie mozna znaleźć takie infomacje ? Na stronach bankowych trudno
    > jest to dojrzeć :-)

    WAP nie kosztuje z reguly nic ekstra, bo jest traktowany jak dostep
    przez internet. Nie spotkalem banku, ktory wymagalby osobnego
    uruchamiania tego kanalu (na zasadzie osobnej umowy). Jest to oczywiscie
    kanal "na zadanie".

    Inna sprawa to SMSy. Toczyla sie tutaj jakis czas temu dluga dyskusja o
    serwisach SMSowych w bankach. Poguglaj, to znajdziesz. Watek nazywal sie
    serwisy SMS w bankach. Lub cos w tym stylu.

    Wnioski byly mniej wiecej takie:
    1. Jak chcesz otrzymywac pelna informacje o ruchach na koncie SMSem to
    albo Inteligo (ryczalt 4,99 zl) albo ING BS (platne za kazdego SMSa
    wyslanego przez bank - chyba 50 gr).
    2. Duzo bankow oferuje otrzymanie SMSem informacji "na zadanie" -
    wysylasz SMSem pytanie, dostajesz SMSem odpowiedz. Na pewno placisz za
    swoje SMSy, nie wiem ile banki kasuja za swoje.
    3. Sa w niektorych bankach (KB, Citi) jakies tajemnicze serwisy typu SMS
    raz dziennie, albo nastepnego dnia po transakcji - generalnie calkowicie
    nieuzyteczne dziwadelka.

    Nic nie wiem o specjalnych serwisach SMSowych dla firm, ani o
    wykorzystaniu technologii push w serwisach WAPowych, co mogloby byc
    calkiem ciekawe.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-11-20 21:27:21
    Od: "Aga" <a...@o...pl>