  • 1. Data: 2003-11-20 18:40:04
    Temat: INTELIGO CZY MBANK - POMORZCIE WYBRAC!
    Od: "MICHU" <p...@g...pl>

    MAM PROBLEM.PRZYMIERZAM SIE DO ZALOZENIA KONTA W INTERNECIE.PROSZE O
    POMOC.OBA ZARZUCAJA NAS SUPER ATRAKCJAMI,ROZNIACYMI SIE NIEZNACZNIE.CHCIALBYM
    WIEDZIEC OD UZYTKOWNIKOW,KTORY MA NAJLEPSZA OFERTE (NAJTANSZA OBSLUGE)
    CZY MBANK MA TEZ USLUGE INFORMOWANIE PRZEZ SMSY, I CZY ONA JEST TEZ PLATNA?
    CZEKAM NA OPINIE TYCH,KTORZY JUZ TO PRZESZLI.
    POZDRO
    MICHU

  • 2. Data: 2003-11-20 19:00:15
    Temat: Re: INTELIGO CZY MBANK - POMORZCIE WYBRAC!
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "MICHU" <p...@g...pl> writes:

> [...]
    > OFERTE (NAJTANSZA OBSLUGE) CZY MBANK MA TEZ USLUGE INFORMOWANIE
    > PRZEZ SMSY, I CZY ONA JEST TEZ PLATNA? CZEKAM NA OPINIE TYCH,KTORZY

    1) NIE KRZYCZ!!!

    2) Takich pytań w przeciągu ostatnich paru tygodni było kilka a w
    przeciągu roku mrowie. Popatrz trochę do tyłu.

    3) Zarówno inteligo, jak mbank, publikują na stronach WWW tabelę opłat
    i prowizji. Jest tam podane ile co kosztuje.

    4) Mbank nie ma usługi SMS w stylu inteligo (automatyczne
    powiadamianie), można jedynie realizować operacje w stylu 'ty ślesz
    SMS z pewnym żądaniem, mbank Ci odsyła wynik'. Bodaj ~ 2 tygodnie
    temu był obfity wątek w którym porównywano serwisy SMS różnych
    banków.

  • 3. Data: 2003-11-20 21:39:22
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    MICHU <p...@g...pl> napisał(a):

    > MAM PROBLEM.PRZYMIERZAM SIE DO ZALOZENIA KONTA W INTERNECIE.
    Dobra decyzja
    PROSZE O
    > POMOC.OBA ZARZUCAJA NAS SUPER ATRAKCJAMI,ROZNIACYMI SIE NIEZNACZNIE.CHCIALBYM
    > WIEDZIEC OD UZYTKOWNIKOW,KTORY MA NAJLEPSZA OFERTE (NAJTANSZA OBSLUGE)
    Oba nie są drogie
    > CZY MBANK MA TEZ USLUGE INFORMOWANIE PRZEZ SMSY
    Tak
    , I CZY ONA JEST TEZ PLATNA?
    Nie,ale polega na tym,że trzeba wysłać smsa z zapytaniem i dostaje się smsa z
    odpowiedzią.

    > CZEKAM NA OPINIE TYCH,KTORZY JUZ TO PRZESZLI.
    > POZDRO
    > MICHU

    Proponuję założyć OBA KONTA i z oferty każdego z nich wybrać to co
    potrzebne/tańsze/wygodniejsze/bardziej niezawodne.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2003-11-20 22:58:14
    Od: "Tomek" <t...@p...com>

    Cześć

    Oba banki mają wady i zalety.
    Sam posiadam konta zarówno w mbanku jak i w inteligo.
    Po roku używania moge stwierdzić, że inteligo jest lepszym bankiem ale też i
    droższym.
    Poprzednia porada abyś założył obydwa konta i po pewnym czasie wybrał to,
    które bardziej Ci odpowiada jest jak nabardziej sensowna.

    Tomek