  • 1. Data: 2003-11-20 16:51:36
    Temat: Gdzie szukac pieniedzy ??
    Od: "DJB" <djb(malpka)@netday.pl>

    Mam konto w CitiBanku
    dostalem dzisiaj zeskanowane potwierdzenie realizacji dwooch przelwow z
    Raiff..B P SA
    w dniu 03.11 i 12.11
    jednak do tej pory nie ma kaski w citibanku gdzie mam reklamowac u siebie
    czy w RBP SA???
    Poradzicie cos ??

  • 2. Data: 2003-11-20 17:21:01
    Temat: Re: Gdzie szukac pieniedzy ??
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "DJB" <djb(malpka)@netday.pl> wrote in message
> [...]
    > w dniu 03.11 i 12.11
    > jednak do tej pory nie ma kaski w citibanku gdzie mam reklamowac u siebie

    "Autor" przelewu reklamuje to u siebie. A dalej bank sprawdza to swoimi
    kanałami.

  • 3. Data: 2003-11-20 23:28:59
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    DJB wrote:
> [...]
    > z Raiff..B P SA
    > w dniu 03.11 i 12.11
    > jednak do tej pory nie ma kaski w citibanku gdzie mam reklamowac u

    1. Czy potwierdzenie nie jest lewe (99% potwierdzeń zapłaty za jąś fakturę
    jest spreparowanych...)
    2. Jeżeli nie jest lewe to:
    a) Raifaisen mial jakas awarie i przelew nie poszedl w drogę (KIR)
    b) Citi z powodu niepełnych lub błędnych danych nie zaksiękowało
    przelewu automatem i trafiło na uznania do wyjasnienia i ktośw oddziale
    zapomniał zaksięgować ręcznie, lub nie odnalazł właściwego rachunku i
    odesłał spowrotem....

    --
    Pozdrawiam,