  • 11. Data: 2017-04-25 16:54:54
    Temat: Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 11:14:15 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ano są ale zazwyczaj klient ich nie widzi. Bolą sprzedawce.

    A od kredytowych klient widzi ?
    Moze i widzi, ja wybieram te, ktore moga byc bezplatne.

    Tak czy inaczej - bank zarabia troche na prowizjach od sklepow, przy
    kredytowych zdaje sie nieco wiecej, no ale musi skredytowac ten
    miesiac.

    J.

  • 12. Data: 2017-04-25 20:42:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 16:55:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup

    > A od kredytowych klient widzi ?
    > Moze i widzi, ja wybieram te, ktore moga byc bezplatne.

    Pewnie tez nie widzi. Aktualnie jakby musial za to doplacac to by se kredytówki nie
    dał wcisnąc bo i po co? :)

    > Tak czy inaczej - bank zarabia troche na prowizjach od sklepow, przy
    > kredytowych zdaje sie nieco wiecej, no ale musi skredytowac ten
    > miesiac.

    Ja tam bym sie nie zdziwil jakby nie kredytowal przez miesiac tylko rozliczal po
    miesiacu tym samym kredytując pieniedzmi sprzedawcy.
    Nie wiem. moze tak nie robią ale bym sie nie zdziwil jakby tak bylo...

  • 13. Data: 2017-04-26 13:28:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 16:55:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał

    >Pewnie tez nie widzi. Aktualnie jakby musial za to doplacac to by se
    >kredytówki nie dał wcisnąc bo i po co? :)

    Kredytowka ma pewne zalety, szczegolnie za granica, wiec moze nawet
    bym zaplacil ... ale 70 zl/rok to za drogo :-)

    No i pozostaja klienci, ktorzy kredytu potrzebuja - dla nich to moze
    byc najtanszy.

> [...]
    >rozliczal po miesiacu tym samym kredytując pieniedzmi sprzedawcy.
    >Nie wiem. moze tak nie robią ale bym sie nie zdziwil jakby tak

    Tez bym sie nie zdziwil.
    Ale nie zdziwilbym bym sie tez, gdyby placili szybciej - wielu
    sprzedawcom moze bardzo na predkosci zalezec.
    Ale zapewne nie od razu placi, pare dni urwie, pieniadze przelane poki
    leza na koncie sprzedawcy to banku nie obciazaja - jak widac jakos to
    sie kreci na swiecie.

    Fakt, ze na swiecie odsetki mniejsze, a prowizje od sklepow byly
    wieksze.

    J.