  • 1. Data: 2017-04-21 17:44:36
    Temat: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
    Od: k...@g...com

    Mam kartę kredytową w mBanku i nie chcę płącić opłaty rocznej, a zrobić sztuczny ruch
    na karcie, zrobić gdzieś transakcję na jakąś kwotę i zwrócić środki na konto i
    spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

  • 2. Data: 2017-04-21 18:25:29
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/21/2017 10:44 AM, k...@g...com wrote:
> [...]
    spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

    Postaraj się o dodatkową kartę. Ja ci podam na jakie nazwisko.
    Potem bede przelewał kasę na twoje konto, a zakupy robił kartą.
    Ty będziesz miał ruch a ja kartę której nie chcą mi dać.
    :)

  • 3. Data: 2017-04-21 22:50:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik kjboss napisał w wiadomości grup
    >Mam kartę kredytową w mBanku i nie chcę płącić opłaty rocznej, a
    >zrobić sztuczny ruch na karcie,

    Jest jeszcze inna opcja do sprawdzenia.

    Zadzwonic i wypowiedziec karte.
    I szczerze powiedziec, ze nie ma sie ochoty placic tej oplaty.

    Moze marketing im sie wlaczy i zaproponuja znizkowa oplate.

    J.

  • 4. Data: 2017-04-22 08:26:13
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 17:44:38 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

    Zalezy jaki masz tam ten limit i ile oplaty bo usługi takiej o jakiej myslisz nie
    znajdziesz.

    Jak ten poziom wydatków jest na poziomie 10-15kpln rocznie to mozesz mieszkanie
    oplacac kretynówka. Oplacasz na poczcie i limit sie zrobi.
    Ale to czy warto na poczte latac za te oplate to juz sam musisz zdecydowac.

    Ja sie staram duze zakupy przez kretynówke puszczac aby ten limit wypstrykac. I
    zazwyczaj sie udaje.

  • 5. Data: 2017-04-22 14:38:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Apr 2017 08:44:36 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, k...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

    Zmienić KK na bezpłatną w Getinie. I kursy się poprawią.

  • 6. Data: 2017-04-24 21:20:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-17 o 08:26, s...@g...com pisze:
> [...]
    oplacac kretynówka. Oplacasz na poczcie i limit sie zrobi.
    > Ale to czy warto na poczte latac za te oplate to juz sam musisz zdecydowac.

    Ja w innym celu tak raz zrobiłem -nie miałem po prostu drobnych -i mi
    się rozliczyło to,jakbym gotówkę z bankomatu pobierała z karty
    kredytowej, czyli z wysoką prowizją. Odradzam.

    > Ja sie staram duze zakupy przez kretynówke puszczac aby ten limit wypstrykac. I
    zazwyczaj sie udaje.

    Na zdrowy rozsądek, poco mu karta kredytowa, skoro z niej nie korzysta?

  • 7. Data: 2017-04-24 22:04:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >się rozliczyło to,jakbym gotówkę z bankomatu pobierała z karty
    >kredytowej, czyli z wysoką prowizją. Odradzam.

    Oprocz prowizji ... w warunkach zwolnienia z oplaty jest chyba
    "transakcji bezgotowkowych".

    >Na zdrowy rozsądek, poco mu karta kredytowa, skoro z niej nie
    >korzysta?

    Ma zalety, nawet jak sie ma przydac raz na dwa lata.

    A tu limit dosc wysoki, i jak sie ma troche innych kart, gdzie tez
    trzeba limity wyrobic, to sie staje problematyczne.

    Ubezpieczenie samochodu daje sie zaplacic karta.

    J.

  • 8. Data: 2017-04-25 08:19:56
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 21:21:15 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
> [...]
    > się rozliczyło to,jakbym gotówkę z bankomatu pobierała z karty
    > kredytowej, czyli z wysoką prowizją. Odradzam.

    No to w takim wypadku pretensje do poczty. Mi sie jeszcze nigdy nie zdarzyło trafic
    na takie oplaty gdziekolwiek. Ale racja. Może tak sie trafic.

    > Na zdrowy rozsądek, poco mu karta kredytowa, skoro z niej nie korzysta?

    Korzysta, ale mało. A karta droga.
    Ja np. karte potrzebuje utrzymac bo czasem podróżuje i nie wszedzie debetówka dziala
    dobrze (np. wypozyczalnie samochodów obsluguja debetówki w kratke).
    Albo sobie historie kredytowa czlowiek buduje.

    Tak czy siak kredytówka tania nie jest. I albo sie zaplaci te 100-200-300pln
    samodzielnie albo przez oplaty z transakcji.

  • 9. Data: 2017-04-25 11:14:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tomasik napisał:

    >No to w takim wypadku pretensje do poczty. Mi sie jeszcze nigdy nie
    >zdarzyło trafic na takie oplaty gdziekolwiek. Ale racja. Może tak sie
    >trafic.

    Poczta tak dzialala. Niby "platnosc karta", a technicznie oznaczane
    jako platnosc gotowkowa.

    >Tak czy siak kredytówka tania nie jest. I albo sie zaplaci te
    >100-200-300pln samodzielnie albo przez oplaty z transakcji.

    Prowizje sklepow masz na mysli ?
    O platnosci debetowka tez sa.

    J.

  • 10. Data: 2017-04-25 15:13:19
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 11:14:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup

    > Poczta tak dzialala. Niby "platnosc karta", a technicznie oznaczane
    > jako platnosc gotowkowa.

    OK. To troche ogranicza mozliwosci manewru.

    > Prowizje sklepow masz na mysli ?
    > O platnosci debetowka tez sa.

    Ano są ale zazwyczaj klient ich nie widzi. Bolą sprzedawce.