  • 1. Data: 2004-06-26 21:33:54
    Temat: Jak zrobic PayPal w jajo i nie da sie oskubac przez nich?
    Od: krzysiek <k...@p...onet.pl>

    sie zastanawiam jak w temacie.... moze ktos pomoze....

    mam konto w PayPalu zalozone standardowym sposobem na jaki wszyscy
    polacy tam zakladaj konta - majac konto w banku w normalnym kraju,
    uznawanym przezPayPal....

    beda jednak swiadom tego ze PayPal mozliwe ze juz z definicji ma na
    mnie oko monitorujac moje IP,, mozliwe ze adres, bo podalem polski
    (oczywiscie kraj = niemcy) i pewnie i inne czynniki jakich nie jestem
    swiadom, zastanawiam sie jak nie dac sie im wykroic z kasy, jak takowa
    na konto wplynie?

    ktos moze zaproponowac ciekawy + pewny sposob?

    to co widze na pierwszy rzut oka, to jak tylko kasa wpadnie, odlac ja
    od razu na swe konto bankowe, ktore podalem w paypalu ... - moze bede
    szybszy od nich i nie zdaza zablokowac przelewu.... i zaraz jak kasa
    wleci na konto, wybrac ja z niego

    albo drugi sposob- jak tylko kasa wleci, odlac ja natychmiast na konto
    jakiegos prawdziwego europejczyka - znajomego niemca z PayPalem czy
    cos.... a on juz na spokojnie wleje kase na swe de konto i mi ja
    przekaze.....

    co o tym myslicie?

    glowne pytanie jest czy oni - majac oko na podejrzanych - zakladaja
    wrecz automat, ktory czuwajacy nad takim konto - ktor OD RAZU -
    SEKUNDE po wplynieciu kasy blokuje ja, mrozi konto i wysyla swoj
    standardowy belkot o faxy, kopie dowodu itp.....

    bo jesli nie maja tego automatu, to w/w sposoby mialy by moze i sens,
    ale jak maja automat, no to kicha.. :) - z maszyna nie wygram ;)

    poradzicie ,pls.... qrna od lat marze aby wejsc na USA czu GB eBay i
    spychac tam temat, a be paypala jest to fizycznie niemozliwe - to tak
    jakby chcialo sie robic interesy na allergro nie majac konta w
    polskich bankach zwlaszcza online - mB i inteli..... - porazka z
    definicji

    moze user miernik moglby sie tu wypowiedziec bo widze ze archiwum ze
    wyjatkow ciety na PayPala :) ...

    a dla tych, ktorzy stoja po stronie PauyPala i nadal uwazaja ja za
    uczciwa instytucje maly kubelek zimnej wody pisany przez pracowniak
    PayPala :)
    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =6&tid=1529&old_block=0

    z gory dziekuje za jakies odpowiedzi
    pozdro

  • 2. Data: 2004-06-26 22:48:42
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    krzysiek <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > bo jesli nie maja tego automatu, to w/w sposoby mialy by moze i sens,
    > ale jak maja automat, no to kicha.. :) - z maszyna nie wygram ;)

    Niestety mają automat (wrażliwy na wysokość salda).
    U mnie to były sekudy po wpłynięciu kwoty większej niż 10 USD.

> [...]
    > jakby chcialo sie robic interesy na allergro nie majac konta w
    > polskich bankach zwlaszcza online - mB i inteli..... - porazka z

    Spróbuj przyjmować Pecunix.com, e-gold oraz dla ludzi
    niereformowalnych Money Ordery Western Union.
    Z taką trójcą myślę że będzie OK.

    Paypal ma również w regulaninie że "nie można go używać dla transakcji
    gdzie towar jest wysyłany za granicę, a jeśli to robisz to na własną
    odpowiedzialność".

    W ogóle co mniej więcej zamierzasz sprzedawać?

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-06-27 10:00:37
    Od: k...@n...pl

    Mi sie wydaje ze jezlei masz dodane zagraniczne konto (gdyby jeszcze byla
    karta kredytowa) to juz masz zweryfikowane dane.. i nie zablokuja ci konta.

    ps. w jakim banku masz konto? tez chce zalozyc i troche nie wiem jak sie za to
    zabrac, moge Cie na chwile prosic na priva?
    GG: 437605
    ICQ:11497664
    b...@t...pl

  • 4. Data: 2004-06-29 10:06:53
    Od: And <W...@...pl>

    O tym jak spróbować z PP napisałem w innym poście do tego wątku, tutaj
    tylko odpowiedzi do postu Miernika..

    Miernik wrote:

    > Niestety mają automat (wrażliwy na wysokość salda).
    > U mnie to były sekudy po wpłynięciu kwoty większej niż 10 USD.

    powiem delikatnie - pieprzycie, kolego Miernik :)
    Mam konto na PP, mieszkam w Polsce, loguję się z Polski.
    Na koncie jest już ok 300 euro, a wpadało od 8$ do 25$ jednorazowo.
    I nikt mi niczego nie blokował.
    Powiem więcej - robiłem już "send money" (do innego usera na PP) i
    spokojnie doszło.

    > Spróbuj przyjmować Pecunix.com, e-gold oraz dla ludzi
    > niereformowalnych Money Ordery Western Union.
    > Z taką trójcą myślę że będzie OK.

    Tobie to Pecunix powinien płacić za reklamę :)
    Popatrz sobie na wolumen ludzi na poszczególnych serwisach.
    Ok. 40 mln na PP, a wszystkie inne RAZEM wzięte pewnie nie dadzą nawet
    1/3 tego co tam. A niestety TO się liczy. Bo mało kto będzie chciał
    zakładać sobie konto na Pecunix żeby najpierw tam dodać CC, potem
    wrzucić kasę i przesłać adresatowi.
    A MO i WU to strasznie wysokie marże..

    --
    == And.
    ==

  • 5. Data: 2004-06-29 10:30:40
    Od: And <W...@...pl>

    krzysiek wrote:

> [...]
    >
    > mam konto w PayPalu zalozone standardowym sposobem na jaki wszyscy
    > polacy tam zakladaj konta - majac konto w banku w normalnym kraju,

    może tak:

    1. konto bankowe w UK (niestety trzeba pojechać i mieć jakieś rachunki
    na siebie z adresem w UK), Germany (można zdalnie założyć, sprawdzone)
    lub w innych krajach, BYLE NIE W US.
    2. zakładamy konto w PP z tym krajem jaki mamy bank.
    3. podajemy adres z tego kraju, na kogoś kogo tam mamy (znajomy,
    rodzina). Imię i nazwisko, dane urodzenia i inne takie swoje, a adres,
    telefon tego ktosia.
    4. dodajemy konto bankowe do PP
    5. dodajemy CC do PP
    6. przechodzimy przez weryfikację

    u mnie działa, już sporo czasu.

    Dodatkowo "zabezpieczam się" w ten sposób że jak coś jest więcej na PP
    to przerzucam na konto w banku.

    A propos ostrzeżeń o wielokrotnych wpłatach od tej samej osoby (mam
    takowe, np. 5 wpłat od jednej osoby w ciągu miesiąca), to pomimo braku
    dowodow że to jest groźne i może być podstawą do zamrożenia konta, można
    zrobić sobie taki "myk": Zakładamy "tymczasowe" konto w PP (dane
    obojętne), nie podpindamy do niego nic. Na to konto przyjmujemy $, a z
    niego natychmiast przerzucamy na to "właściwe". Potem kasujemy to
    tymczasowe, i zakładamy kolejne tymczasowe. Ale to jest czasochłonne i
    przy wielu wpłatach dość uciążliwe.

    Oczywiście, nie da się zabezpieczyć na 100%. Bo monitoring IP (można
    próbować logować się przez proxy (najlepiej żeby podawał "forwardera"),
    bo wymyślą coś jeszcze.

    Po prostu ryzyko należy wliczyć w koszty i być ostrożnym.

    And.

    PS. A dodatkowo posiadać konta na wszystkich innych "money services",
    coby potencjalnycm klientom dać możliwość wyboru.

    --
    == And.
    ==