    From: krzysiek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak zrobic PayPal w jajo i nie da sie oskubac przez nich?
    Date: Sat, 26 Jun 2004 23:33:54 +0200

    sie zastanawiam jak w temacie.... moze ktos pomoze....

    mam konto w PayPalu zalozone standardowym sposobem na jaki wszyscy
    polacy tam zakladaj konta - majac konto w banku w normalnym kraju,
    uznawanym przezPayPal....

    beda jednak swiadom tego ze PayPal mozliwe ze juz z definicji ma na
    mnie oko monitorujac moje IP,, mozliwe ze adres, bo podalem polski
    (oczywiscie kraj = niemcy) i pewnie i inne czynniki jakich nie jestem
    swiadom, zastanawiam sie jak nie dac sie im wykroic z kasy, jak takowa
    na konto wplynie?

    ktos moze zaproponowac ciekawy + pewny sposob?

    to co widze na pierwszy rzut oka, to jak tylko kasa wpadnie, odlac ja
    od razu na swe konto bankowe, ktore podalem w paypalu ... - moze bede
    szybszy od nich i nie zdaza zablokowac przelewu.... i zaraz jak kasa
    wleci na konto, wybrac ja z niego

    albo drugi sposob- jak tylko kasa wleci, odlac ja natychmiast na konto
    jakiegos prawdziwego europejczyka - znajomego niemca z PayPalem czy
    cos.... a on juz na spokojnie wleje kase na swe de konto i mi ja
    przekaze.....

    co o tym myslicie?

    glowne pytanie jest czy oni - majac oko na podejrzanych - zakladaja
    wrecz automat, ktory czuwajacy nad takim konto - ktor OD RAZU -
    SEKUNDE po wplynieciu kasy blokuje ja, mrozi konto i wysyla swoj
    standardowy belkot o faxy, kopie dowodu itp.....

    bo jesli nie maja tego automatu, to w/w sposoby mialy by moze i sens,
    ale jak maja automat, no to kicha.. :) - z maszyna nie wygram ;)

    poradzicie ,pls.... qrna od lat marze aby wejsc na USA czu GB eBay i
    spychac tam temat, a be paypala jest to fizycznie niemozliwe - to tak
    jakby chcialo sie robic interesy na allergro nie majac konta w
    polskich bankach zwlaszcza online - mB i inteli..... - porazka z
    definicji

    moze user miernik moglby sie tu wypowiedziec bo widze ze archiwum ze
    wyjatkow ciety na PayPala :) ...

    a dla tych, ktorzy stoja po stronie PauyPala i nadal uwazaja ja za
    uczciwa instytucje maly kubelek zimnej wody pisany przez pracowniak
    PayPala :)
    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =6&tid=1529&old_block=0

    z gory dziekuje za jakies odpowiedzi