  • 1. Data: 2004-06-26 21:10:36
    Temat: multi nie przyznal mi...
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    ...kredytu odnawialnego, bo moja umowa o prace z obecnym pracodawca jest
    pierwsza moja z nim umowa.
    Czy sadzicie ze w mbanku bedzie podobnie?

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2004-06-26 21:16:28
    Temat: Re: multi nie przyznal mi...
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    mierzwoj napisał(a):

    > ...kredytu odnawialnego, bo moja umowa o prace z obecnym pracodawca jest
    > pierwsza moja z nim umowa.
    > Czy sadzicie ze w mbanku bedzie podobnie?

    Raczej tak, gdyż kredyty detaliczne mBanku i MultiBanku chyba przechodzą
    przez tę samą jednostkę organizacyjną BRE i są obsługiwane przez ten sam
    system/te same osoby (choćby słynne kiedyś mylenie "kopert firmowych":
    klienci mBanku dostawali odpowiedź z MultiBanku i odwrotnie - były
    opisywane takie sytuacje na grupie).

    Ale może się mylę?

    Marek

  • 3. Data: 2004-06-26 21:25:53
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wrote in message
    .20...
    > czesc;
    >
    > ...kredytu odnawialnego, bo moja umowa o prace z obecnym pracodawca jest
    > pierwsza moja z nim umowa.
    > Czy sadzicie ze w mbanku bedzie podobnie?

    Czy to byla przyczyna czy okres zatrudnienia a moze terminowosc umowy ? ;)
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-06-27 09:41:43
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in

    > Czy to byla przyczyna czy okres zatrudnienia a moze terminowosc umowy
    > ? ;) Krzysiek

    nie chodzilo o to ze to pierwsza z nim umowa tylko tyle

    --
    __________________________

  • 5. Data: 2004-06-27 10:10:52
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wrote in message
    8.20...
    > "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in

    > nie chodzilo o to ze to pierwsza z nim umowa tylko tyle

    Ale jak długo trwa?
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-06-27 10:13:45
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    > Ale jak długo trwa?
    > Krzysiek

    do 31.12.2004, do konca roku

    --
    __________________________

  • 7. Data: 2004-06-27 17:16:28
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

> [...]
    > pierwsza moja z nim umowa.
    > Czy sadzicie ze w mbanku bedzie podobnie?

    Ja dostalem na podstawie wplywow i o zadna umowe o prace mnie nei pytali.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 8. Data: 2004-06-27 17:46:57
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wrote in message
    8.20...
    > "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in

    > do 31.12.2004, do konca roku

    A od? Jak długo już trwa?

  • 9. Data: 2004-06-27 18:55:22
    Od: "Monika i Paweł" <w...@t...pl>

    Pierdol ten bank i jego rodzenstwo w BRE Banku i idz do normalnego banku w
    twoim miescie poza oczywiscie PKO BP :) Ale Milenium, Śląski, WBK, (Kredyt
    Bank też raczej omijaj z daleka). Mam dobre wspomnienia po BIGu, wiec myślę
    że Milenium może mieć dobra i stabilną ofertę dla Ciebie. A konta
    internetowe zostaw sobie na kieszonkowe.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-06-27 20:04:12
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-06-27 11:41, mierzwoj wrote:

    > nie chodzilo o to ze to pierwsza z nim umowa tylko tyle

    AFAIR - jeśli jesteś zatrudniony od min. 3 miesięcy, to umowa o pracę
    musiałaby być zawarta na co najmniej 12 miesięcy licząc od daty złożenia
    wniosku. Gdyby to była Twoja druga umowa z tym pracodawcą - i
    obowiązywała przez jeszcze przynajmniej 6 mies. - jak piszesz - do 31
    grudnia 2004 - byłoby OK.

    --
    luzyta