  • 1. Data: 2004-06-26 20:32:47
    Temat: Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
    Od: "wojtas_z_lublina" <n...@w...pl>

    Hej,

    miałem małe wątpliwości co do wyciągu z KK. Zadzwoniłem do Centrum
    Telefonicznego, wklepałem PIN i połączyłem się z agentem. Ten zadał mi
    dodatkowe pytania (nazwisko, ble ble ble) i pogadałem sobie nt. moich
    problemów. Niby wszystko w porządku, ale zapytałem też o saldo .... i
    okazał się, że Gość miał przed sobą historię innej karty. Nie moją!!!

    Po co ja się autoryzuję przy połączeniu? Po co Agent pytał się o różne
    moje dane? I tak miał przed sobą kogoś innego...

    Chyba zmieniam swój światopogląd co do bezpieczeństwa kanałów
    telefonicznych...

    pozdr
    Wojtas

  • 2. Data: 2004-06-29 09:35:36
    Temat: Re: Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    wojtas_z_lublina wrote:
    > miałem małe wątpliwości co do wyciągu z KK. Zadzwoniłem do Centrum
    > Telefonicznego, wklepałem PIN i połączyłem się z agentem.
    (...)
    > Chyba zmieniam swój światopogląd co do bezpieczeństwa kanałów
    > telefonicznych...

    ja kanał telefoniczny mam zawsze zablokowany
    a w RB mozesz sobie wszystko oglądać przez www - kartę również.
    a jak uruchomisz podgląd www to kanał telefoniczny możesz zablokować
    *** blad ***