eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zrobic PayPal w jajo i nie da sie oskubac przez nich? › Re: Jak zrobic PayPal w jajo i nie da sie oskubac przez nich?
    From: And <W...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zrobic PayPal w jajo i nie da sie oskubac przez nich?
    Date: Tue, 29 Jun 2004 12:06:53 +0200

    O tym jak spróbować z PP napisałem w innym poście do tego wątku, tutaj
    tylko odpowiedzi do postu Miernika..

    Miernik wrote:

    > Niestety mają automat (wrażliwy na wysokość salda).
    > U mnie to były sekudy po wpłynięciu kwoty większej niż 10 USD.

    powiem delikatnie - pieprzycie, kolego Miernik :)
    Mam konto na PP, mieszkam w Polsce, loguję się z Polski.
    Na koncie jest już ok 300 euro, a wpadało od 8$ do 25$ jednorazowo.
    I nikt mi niczego nie blokował.
    Powiem więcej - robiłem już "send money" (do innego usera na PP) i
    spokojnie doszło.

    > Spróbuj przyjmować Pecunix.com, e-gold oraz dla ludzi
    > niereformowalnych Money Ordery Western Union.
    > Z taką trójcą myślę że będzie OK.

    Tobie to Pecunix powinien płacić za reklamę :)
    Popatrz sobie na wolumen ludzi na poszczególnych serwisach.
    Ok. 40 mln na PP, a wszystkie inne RAZEM wzięte pewnie nie dadzą nawet
    1/3 tego co tam. A niestety TO się liczy. Bo mało kto będzie chciał
    zakładać sobie konto na Pecunix żeby najpierw tam dodać CC, potem
    wrzucić kasę i przesłać adresatowi.
    A MO i WU to strasznie wysokie marże..

    --
    == And.