  • 1. Data: 2003-04-17 17:25:16
    Temat: Jak zapłacić za aukcję w eBay lub zakupy w Half.com?
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Witam...

    No właśnie... pytanie jak w temacie...
    Wiele naczytaliśmy się nt. problemów z PayPal'em: nie można
    zarejestrować się, itd...

    na mojego mejla z zapytaniem czy może planują ekspansję na Polskę
    dostałem odpowiedź w stylu: "Tak, tak... bardzo dynamicznie się
    rozwijamy, robimy wszystko aby wejść do innych krajów, ale niestety
    przeróżne uwarunkowania (m.in. prawne) uniemozliwiają nam to... Jednakże
    działamy w (i tu lista...) i zapraszamy do korzystania z naszych usług"
    ;))

    Więc jak? Niektórzy amerykańscy "aukcjowicze" przyjmują zapłatę w
    postaci "money order/cassier cheque" - rozumiem, że chodzi o przekaz
    pieniężny (w tym przypadku byłby to międzynarodowy) lub czek
    kasjerski... Jak w takich sprawach spisuje się PKO BP? Wydaje się to co
    prawda mało opłacalne (prowizja jest pewnie niemała w przypadku
    przekazu, do tego dochodzi pewnie przeliczanie na $ po niezbyt
    korzystnym kursie...), ale zawsze lepsza tak możliwość niż żadna...

    Bardziej problematyczne wydaje się robienie zakupów w sklepie Half.com -
    wiadomo, rzeczy używane, mi chodzi o muzykę... ale do rzeczy... o ile
    system pozwolił na zarejestrowanie się, to po wybraniu towarów i
    kliknięciu "proceed to checkout" wywaliło coś w stylu "sorry, buying in
    Half.com store is available for US residents only" - jak w takim razie
    tam coś kupić? Komuś z grupowiczów się udało? Myślałem że będzie tak
    samo jak w Amazon'ie: żadnych problemów z akceptacją e-karty mBanku jak
    również popularnej charge'ówki PKO BP...

    Ktoś ma może jakieś sugestie, doświadczenia? Czy jednym sposobem, aby
    wydać kasę w Half i eBay jest "posiadanie" wujka w USA? ;))

    NP: Ancient - "Proxima centauri"

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 2. Data: 2003-04-17 18:19:57
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 17 Apr 2003 19:25:16 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >przeróżne uwarunkowania (m.in. prawne) uniemozliwiają nam to... Jednakże
    >działamy w (i tu lista...) i zapraszamy do korzystania z naszych usług"
    Paypal SUX, taka odpowiedz przysyłaja z automatu juz ponad rok ...

> [...]
    >przekazu, do tego dochodzi pewnie przeliczanie na $ po niezbyt
    >korzystnym kursie...), ale zawsze lepsza tak możliwość niż żadna...
    Money Order to np. www.bidpay.com - skoro mowisz o ebayu to bidpayem
    mozna placic z powodzeniem. Korzystam, polecam. Minusem jest to ze to
    wysylajacy ponosi oplate a nie tak jak w paypal czy billpoint odbiorca
    ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2003-04-17 20:07:03
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    <m...@g...pl> wrote:

    >Witam...
    >
    >No wła?nie... pytanie jak w temacie...
    >Wiele naczytali?my się nt. problemów z PayPal'em: nie można
    >zarejestrować się, itd...
    =====
    olej paypal... to shit ... zakasuja Ci kase jak tylko sie tam pojawi

    bidpay is bardziej niz ok,, mBankowska karta leczy go jak zloto---
    wszystko kilka tygodni temu zalatwilem nim kasa pieknie doszla,,
    przesylka zostala wyslana i wszystko by bylo git gdyby nie

    nasz pieprzony celny :(( dopieprzyl sie do przesylki gift wartej 49
    dol... po prsotu kleska :(( co za gnoje :( (lub mam pecha innymi
    slowy,

    wlad

  • 4. Data: 2003-04-17 20:57:47
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:

> [...]
    > mozna placic z powodzeniem. Korzystam, polecam. Minusem jest to ze to
    > wysylajacy ponosi oplate a nie tak jak w paypal czy billpoint odbiorca

    a jak dokładnie to działa? Jakieś szczegóły...

    --
    No matter if you do your best
    It's still a worm world with you

  • 5. Data: 2003-04-18 08:36:51

    Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    > a jak dokładnie to działa? Jakieś szczegóły...

    podajesz nr aukcji, wpisujesz nr swojej karty i po kilku dniach odbiorca
    dostaje przekaz pocztowy :-))