    From: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak zapłacić za aukcję w eBay lub zakupy w Half.com?
    Date: Thu, 17 Apr 2003 19:25:16 +0200

    Witam...

    No właśnie... pytanie jak w temacie...
    Wiele naczytaliśmy się nt. problemów z PayPal'em: nie można
    zarejestrować się, itd...

    na mojego mejla z zapytaniem czy może planują ekspansję na Polskę
    dostałem odpowiedź w stylu: "Tak, tak... bardzo dynamicznie się
    rozwijamy, robimy wszystko aby wejść do innych krajów, ale niestety
    przeróżne uwarunkowania (m.in. prawne) uniemozliwiają nam to... Jednakże
    działamy w (i tu lista...) i zapraszamy do korzystania z naszych usług"
    ;))

    Więc jak? Niektórzy amerykańscy "aukcjowicze" przyjmują zapłatę w
    postaci "money order/cassier cheque" - rozumiem, że chodzi o przekaz
    pieniężny (w tym przypadku byłby to międzynarodowy) lub czek
    kasjerski... Jak w takich sprawach spisuje się PKO BP? Wydaje się to co
    prawda mało opłacalne (prowizja jest pewnie niemała w przypadku
    przekazu, do tego dochodzi pewnie przeliczanie na $ po niezbyt
    korzystnym kursie...), ale zawsze lepsza tak możliwość niż żadna...

    Bardziej problematyczne wydaje się robienie zakupów w sklepie Half.com -
    wiadomo, rzeczy używane, mi chodzi o muzykę... ale do rzeczy... o ile
    system pozwolił na zarejestrowanie się, to po wybraniu towarów i
    kliknięciu "proceed to checkout" wywaliło coś w stylu "sorry, buying in
    Half.com store is available for US residents only" - jak w takim razie
    tam coś kupić? Komuś z grupowiczów się udało? Myślałem że będzie tak
    samo jak w Amazon'ie: żadnych problemów z akceptacją e-karty mBanku jak
    również popularnej charge'ówki PKO BP...

    Ktoś ma może jakieś sugestie, doświadczenia? Czy jednym sposobem, aby
    wydać kasę w Half i eBay jest "posiadanie" wujka w USA? ;))

    NP: Ancient - "Proxima centauri"

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again