  • 1. Data: 2003-04-17 10:21:41
    Temat: czy dzisiaj nie miało być info o kartach mBanku ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    wydaje mi się, że dzisiaj powinni podesłać jakąś informację
    jak na razie jej nie ma :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-04-17 10:25:28
    Temat: Re: czy dzisiaj nie miało być info o kartach mBanku ?
    Od: m...@o...pl

    > wydaje mi się, że dzisiaj powinni podesłać jakąś informację
    > jak na razie jej nie ma :(

    Spoko! Do końca dnia jeszcze 11 godzin i 35 minut. Myślę, że zdążą... :-)

    m23m

  • 3. Data: 2003-04-17 10:27:29
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    plusz wrote:
    > wydaje mi się, że dzisiaj powinni podesłać jakąś informację
    > jak na razie jej nie ma :(

    "Dzisiaj" jeszcze sie nie skonczylo - pewnie przed 24 wysla :-)

    D.

  • 4. Data: 2003-04-17 10:34:48
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>. Rzuciłem więc wszystko
    i czytam:

    > wydaje mi się, że dzisiaj powinni podesłać jakąś informację
    > jak na razie jej nie ma :(
    Jeśli dobrze pamiętam, to było żeby się zarejestrować do 17.04. Nie było
    nic na temat kiedy prześlą

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2003-04-17 10:47:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message

    > Jeśli dobrze pamiętam, to było żeby się zarejestrować do 17.04. Nie było
    > nic na temat kiedy prześlą

    "Zostaw e-mail do dnia 17.04.2003 r.,
    a prześlemy Ci szczegóły oferty
    naszych kart kredytowych"

    no w sumie racja ...
    czyli nie ma na co czekać - trzeba się udać na święta :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-04-17 11:35:35
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    > wydaje mi się, że dzisiaj powinni podesłać jakąś informację
    > jak na razie jej nie ma :(
    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    W Rzepie pokazala sie krótka notka o nich. Maja byc trzy rodzaje kart
    kredytowych. VElectron, VClassic i VGold. Oprocentowanie kredytu : 17-24 %.
    VE - limit od500 do 5000 PLN (min dochód wymagany 500 PLN)
    VC - limit od 1000 do 10000 PLN ( dochód min. 1500)
    VG - limit od 10000 do 50000 ( dochód min. 4000)

  • 7. Data: 2003-04-17 12:10:43
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    plusz wrote:
> [...]
    > naszych kart kredytowych"
    >

    > no w sumie racja ...
    > czyli nie ma na co czekać - trzeba się udać na święta :)

    Ale wcześniej było "zostaw e-mail a do 17.04 ... itd". Zagrywka nie fair
    i na forum juz została skomentowana.

  • 8. Data: 2003-04-17 12:15:02
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Bartosz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > VC - limit od 1000 do 10000 PLN ( dochód min. 1500)
    > VG - limit od 10000 do 50000 ( dochód min. 4000)

    Bardziej interesujące będą koszty.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-04-17 12:16:35
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    <rzepa>

    Nowe karty kredytowe
    Niebawem w ofercie mBanku znajdą się trzy karty kredytowe: Visa Electron,
    Visa Classic oraz Visa Gold. Oprocentowanie kredytu nie zostało jeszcze
    ostatecznie ustalone. Wiadomo, że będzie wynosić 17 - 24 proc. w skali roku.
    Okres korzystania z nieoprocentowanego kredytu (pod warunkiem, że w terminie
    spłaci się całość zadłużenia) będzie wynosić maksymalnie 54 dni. Limit
    kredytowy dla Visy Electron wyznaczono na 500 - 5 tys. zł. O kartę tę mogą
    ubiegać się klienci, którzy mają co najmniej 500 zł miesięcznego dochodu.
    Dla Visy Classic limit kredytowy ustalono na 1 tys. - 10 tys. zł, a
    minimalny wymagany dochód klienta - na 1,5 tys. zł miesięcznie. W przypadku
    Visy Gold jest to odpowiednio: 10 tys. - 50 tys. zł limitu kredytowego i
    minimum 4 tys. zł miesięcznego dochodu. A.MY.

    </rzepa>

    --
    KSX

  • 10. Data: 2003-04-17 12:17:09
    Od: t...@p...onet.pl

    > "Zostaw e-mail do dnia 17.04.2003 r.,
    > a prześlemy Ci szczegóły oferty
    > naszych kart kredytowych"

    Czyżby to była aż tak wielka tajemnica i tak super oferta, że tylko wybrańcy
    mogą ją poznać. A informacja na www nie łaska.