  • 1. Data: 2003-04-17 12:57:57
    Temat: telepekao24 i wpłata w kasie
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Hej,

    Dzisiaj wpłaciłem kase w okienku w pekao sa na konto w telepekao24. Kobieta
    zapewniała mnie, że to wpłata bezpośrednia i że nie będę czekał. Ale po
    zalogowaniu się jej nie widzę... Czy już mam ostrzyć nóż co mi się w
    kieszeni otwiera ? ;-)))))

    g a v r o n

  • 2. Data: 2003-04-17 13:03:45
    Temat: Re: telepekao24 i wpłata w kasie
    Od: k...@...pl

> [...]
    > zapewniała mnie, że to wpłata bezpośrednia i że nie będę czekał. Ale po
    > zalogowaniu się jej nie widzę... Czy już mam ostrzyć nóż co mi się w

    Tam nic nie dzieje sie na prawdę on-line :-)
    Naucz się cierpliwości w stosunku do Pekao (albo zmień bank).

    Chociażby to:
    Czy jak dostajesz przelew to możesz od razu wykorzystać środki ?
    Nie, musisz czekać do następnego dnia aż ci je zaksięgują...

    Mam wrażenie że ten interfejs WWW w Telepekao24 to tylko graficzna fasada, a na
    zapleczu świstaki ręcznie zawijają zlecenia w papierki... :-)

  • 3. Data: 2003-04-17 13:10:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "g a v r o n" <i...@H...data.pl> wrote in message

> [...]
    > zapewniała mnie, że to wpłata bezpośrednia i że nie będę czekał. Ale po
    > zalogowaniu się jej nie widzę... Czy już mam ostrzyć nóż co mi się w

    U mnie jest od razu.
    Nie spiesz się. I tak wydać ją będziesz mógł dopiero jutro.

  • 4. Data: 2003-04-17 13:19:51
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chociażby to:
    > Czy jak dostajesz przelew to możesz od razu wykorzystać środki ?
    > Nie, musisz czekać do następnego dnia aż ci je zaksięgują...

    Naprawdę? No to fajnie .... Mam account dopiero od dzisiaj i nawet nie
    wiedziałem o takiej przykrej niespodziance. Na szczęscie przelewów będzie z
    ze 3 w miesiącu to jakoś to przeżyję. Może jak będę rozwijał działalność to
    coś się poprawi w tym względzie.

    Pozdrawiam

    g a v r o n

  • 5. Data: 2003-04-18 05:00:35
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tam nic nie dzieje sie na prawdę on-line :-)

    głupoty piszesz !!!
    zanim dojedziesz do domu , sa widoczne na koncie

    > Czy jak dostajesz przelew to możesz od razu wykorzystać środki ?
    > Nie, musisz czekać do następnego dnia aż ci je zaksięgują...

    a u innych jest inaczej ?

    jest taka roznica ze przelew jest widoczny dopiero nastepnego dnia
    po wplynieciu ( wiec jest i dostepna kasa )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-04-18 06:01:09
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

> [...]
    > Czy jak dostajesz przelew to możesz od razu wykorzystać środki ?
    > Nie, musisz czekać do następnego dnia aż ci je zaksięgują...

    Nie zgadzam się. Mam Eurokonto w PEKAO i przelew z innego banku wychodzi o
    12.00 a o 12.30 mam peiniądze na koncie. Mogę je wybrać w tym samym dniu.
    Jedynie co to z bankomatu na drugi dzień.

    PS.
    Ostatnio wypłacałem 100 z bankomatu ING kartą Maestro i rozliczenie doszło
    do PEKAO w.... 2 tygodnie.
    I kto tu ma większy bajzel...

  • 7. Data: 2003-04-18 06:52:31
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > U mnie jest od razu.
    > Nie spiesz się. I tak wydać ją będziesz mógł dopiero jutro.

    U mnie pojawiłą się do paru godzinach od wpłacenia. Chyba muszą jednak
    mocniej popracować nad integracją segmentu stałego z częścią virtualną.

    Pozdrawiam

    g a v r o n

  • 8. Data: 2003-04-18 07:12:29
    Od: k...@...pl

    > Nie zgadzam się. Mam Eurokonto w PEKAO i przelew z innego banku wychodzi o
    > 12.00 a o 12.30 mam peiniądze na koncie. Mogę je wybrać w tym samym dniu.
    > Jedynie co to z bankomatu na drugi dzień.

    Ja odnosiłem się do Eurokonta WWW w Telepekao24...
    Tam jest taki "myk" (pieniądze widoczne są co prawda od razu, ale powiększają
    saldo dostępne następnego dnia).

    > PS.
    > Ostatnio wypłacałem 100 z bankomatu ING kartą Maestro i rozliczenie doszło
    > do PEKAO w.... 2 tygodnie.
    > I kto tu ma większy bajzel...

    Rozliczenia transakcji międzybankowych zawsze trwa dłużej...
    Poza tym nie mówiłem że mają bajzel.

  • 9. Data: 2003-04-18 07:48:46
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

    > Ja odnosiłem się do Eurokonta WWW w Telepekao24...
    > Tam jest taki "myk" (pieniądze widoczne są co prawda od razu, ale
    powiększają
    > saldo dostępne następnego dnia).

    OK Sorry.

    > Rozliczenia transakcji międzybankowych zawsze trwa dłużej...

    Wypłacałem z bankomatów EURONETU, Lukasa i innych banków i nawyżej po 3
    dniach roboczych rozliczenie było. A wtedy to porawie zapomniełem że była
    wypłata.

    > Poza tym nie mówiłem że mają bajzel.
    Ja tak ogólnie.

  • 10. Data: 2003-04-18 07:55:42
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ja odnosiłem się do Eurokonta WWW w Telepekao24...
    > Tam jest taki "myk" (pieniądze widoczne są co prawda od razu, ale powiększają
    > saldo dostępne następnego dnia).

    Odniosłem oststnio wrażenie, że mając środki na koncie (ale jeszcze nie
    jako "dostępne") można zlecić przelew - wtedy robi się coś śmiesznego -
    "dostępne środki" są pomniejszane o kwotę zlecenia i jest ono
    realizowane, pomimo np. braku "dostępnych środków" (w rzeczywitości
    obecnych na koncie).
    Nie jestem na 100% pewien, czy zawsze tak działa, ale zauważyłem , że
    coś jakby drgnęło w tej sprawie.