  • 1. Data: 2003-04-17 17:50:40
    Temat: [BZWBK] PIN + karta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    W jakim odstepie przychodzi PIN i karta? Karte przyslali w poniedzialek,
    PINu do tej pory brak :-/ dzwonilem do oddzialu w Kielcach i pani mi
    powiedziala ze tak powinno byc i zebym czekal - tylko ile mam czekac?
    tydziem, miesiac, dwa? :-/

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-18 06:12:29
    Temat: Re: [BZWBK] PIN + karta
    Od: "Vakh" <v...@p...fm>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PINu do tej pory brak :-/ dzwonilem do oddzialu w Kielcach i pani mi
    > powiedziala ze tak powinno byc i zebym czekal - tylko ile mam czekac?

    Nie stresuj się, ja czekam na PIN od sierpnia :) Co nie pytam, to mi
    opowiadają, że przecież wysłali i MUSI być u mnie :)
    Zamykam u nich konto, a PINU tak i nie zobaczyłem

    Vakh