  • Data: 2003-04-17 18:19:57
    Temat: Re: Jak zapłacić za aukcję w eBay lub zakupy w Half.com?
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Apr 2003 19:25:16 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@g...pl> wrote:

    >na mojego mejla z zapytaniem czy może planują ekspansję na Polskę
    >dostałem odpowiedź w stylu: "Tak, tak... bardzo dynamicznie się
    >rozwijamy, robimy wszystko aby wejść do innych krajów, ale niestety
    >przeróżne uwarunkowania (m.in. prawne) uniemozliwiają nam to... Jednakże
    >działamy w (i tu lista...) i zapraszamy do korzystania z naszych usług"
    >;))
    Paypal SUX, taka odpowiedz przysyłaja z automatu juz ponad rok ...

    >Więc jak? Niektórzy amerykańscy "aukcjowicze" przyjmują zapłatę w
    >postaci "money order/cassier cheque" - rozumiem, że chodzi o przekaz
    >pieniężny (w tym przypadku byłby to międzynarodowy) lub czek
    >kasjerski... Jak w takich sprawach spisuje się PKO BP? Wydaje się to co
    >prawda mało opłacalne (prowizja jest pewnie niemała w przypadku
    >przekazu, do tego dochodzi pewnie przeliczanie na $ po niezbyt
    >korzystnym kursie...), ale zawsze lepsza tak możliwość niż żadna...
    Money Order to np. www.bidpay.com - skoro mowisz o ebayu to bidpayem
    mozna placic z powodzeniem. Korzystam, polecam. Minusem jest to ze to
    wysylajacy ponosi oplate a nie tak jak w paypal czy billpoint odbiorca
    ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --