  • Data: 2003-04-17 20:07:03
    Temat: Re: Jak zapłacić za aukcję w eBay lub zakupy w Half.com?
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Apr 2003 19:25:16 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Witam...
    >
    >No wła?nie... pytanie jak w temacie...
    >Wiele naczytali?my się nt. problemów z PayPal'em: nie można
    >zarejestrować się, itd...
    =====
    olej paypal... to shit ... zakasuja Ci kase jak tylko sie tam pojawi

    bidpay is bardziej niz ok,, mBankowska karta leczy go jak zloto---
    wszystko kilka tygodni temu zalatwilem nim kasa pieknie doszla,,
    przesylka zostala wyslana i wszystko by bylo git gdyby nie

    nasz pieprzony celny :(( dopieprzyl sie do przesylki gift wartej 49
    dol... po prsotu kleska :(( co za gnoje :( (lub mam pecha innymi
    slowy,

    wlad