  • 11. Data: 2007-04-05 11:05:06
    Temat: Re: Jak zainwestować kilka(dziesiąt) tysięcy na rok?
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

    > Weksel na nerke ?

    Celne :)

    Do przedpiscy: jezeli weksel jest takim cudownym zabezpieczeniem, to po
    cholere banki obciazaja hipoteki i bawia sie w wycenianie nieruchomosci?

    Co mi da nakaz zaplaty jesli dluznik ma dwie pary gaci?

    Przedstaw mi swoj plan zarobku powyzej 20% w tym roku na gieldzie,
    prosze. Powyzej, bo zakladam ze charytatywnie nie pracujesz.

    Ponadto - jezeli masz takie gwarantowane stopy zwrotu to pogadaj w swoim
    biurze maklerskim, na pewno znajdzie sie jakis kredyt < 20%.

    ubawiony
    Wwieslaw

  • 12. Data: 2007-04-06 12:34:54
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do przedpiscy: jezeli weksel jest takim cudownym zabezpieczeniem, to po
    > cholere banki obciazaja hipoteki i bawia sie w wycenianie nieruchomosci?

    Bo sa biurokratami.

    > Co mi da nakaz zaplaty jesli dluznik ma dwie pary gaci?

    Zarabiem okolo 8000 zl miesiecznie. W przeliczeniu na zlotowki.

    > Przedstaw mi swoj plan zarobku powyzej 20% w tym roku na gieldzie,
    > prosze. Powyzej, bo zakladam ze charytatywnie nie pracujesz.

    Moje ryzyko - moj zysk.
    Ty chcesz bezpiecznie wiec zysk mniejszy.

    > Ponadto - jezeli masz takie gwarantowane stopy zwrotu to pogadaj w swoim
    > biurze maklerskim, na pewno znajdzie sie jakis kredyt < 20%.

    Biurokraci po raz kolejny.

    > ubawiony
    > Wwieslaw

    Z czego ?? Powazna propozycja
    dzwon na 00 353 85 7777 880.

  • 13. Data: 2007-04-07 10:40:57
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2007 13:34:54 +0100, "Artur O." <a...@w...pl>
    wrote:

    >Bo sa biurokratami.

    niezupełnie. Przecież wystawca weksla może bez problemy sprzedać swoją
    nieruchomość i bank może mieć "drobny" kłopot z egzekucją. Hipoteka
    daje gwarancję, że da się zlicytować nieruchomość "jakby co".

    >Zarabiem okolo 8000 zl miesiecznie. W przeliczeniu na zlotowki.

    teraz...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2007-04-07 17:24:16
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Artur O. <a...@w...pl> wrote:

    > Zarabiem okolo 8000 zl miesiecznie. W przeliczeniu na zlotowki

    Hmm no pomijajac fakt, ze jak na Irlandie to zbyt wiele sie nie wydaje,
    to jakim zabezpieczeniem jest Twoje wynagrodzenie? Jaka gwarancja ze w
    dniu przedstawienia weksla do wykupu dalej bedziesz mial ta posadke za
    2k EUR ??

    > Moje ryzyko - moj zysk.
    > Ty chcesz bezpiecznie wiec zysk mniejszy.
    Hmm z umiejetnoscia zarabiania powyzej 20% w skali roku powinienes byc
    juz dawno milionerem a nie dymac za 2k EUR.

    > Biurokraci po raz kolejny.
    Ale za weksel moze dadza ten kredyt pod inwestycje na rynku
    kapitalowym?? :)

    > Z czego ?? Powazna propozycja
    > dzwon na 00 353 85 7777 880.

    Ubawiony czyms a nie z czego... ja tu mam takiego sasiada co weksel
    podpisal... A jak przyszlo do egzekucji to sie okazalo ze chlop nic nie
    ma i cienka rente dostaje (a chalupe ma niezla i auto tez, tylko nie w
    papierach).

    Ale dzieki za probe zainteresowania mnie
    Wwieslaw

  • 15. Data: 2007-04-07 18:44:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Artur O. <a...@w...pl> wrote:

    > Zarabiem okolo 8000 zl miesiecznie. W przeliczeniu na zlotowki.

    Tylko?
    Jak na .ie i poziom wydatkow, to chyba absolutne minimum...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2007-04-10 18:17:06
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko?
    > Jak na .ie i poziom wydatkow, to chyba absolutne minimum...
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    Mylisz sie przemcio i to bardzo.