  • 1. Data: 2012-07-14 04:23:36
    Temat: Rajfi daje znów (do) 200 złotych
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    Rajfi daje znów (do) 200 złotych. Od dziś, tj. 14 lipca do 23 lipca
    trzeba złożyć wniosek o rachunek "Comfort Direct" przez link z kupionego
    za złotówkę grupona.

    Warunki gorsze niż ostatnio - w formie 10% złotozwrotu, nie więcej niż
    200 zł. Tylko dla nowych, tj. takich, którzy 12 miesięcy wstecz od 14 lipca
    2012 r. nie byli "stroną umowy o czynności bankowe" z Rajfim :-/

    Warunkiem złotozwrotu jest jedna transakcja bezgotówkowa kartą plus
    aktywacja aplikacji mobilnej plus jedna transakcja przez aplikację
    mobilną.

    Ciekawe są wykluczenia transakcji, od których nie będzie złotozwrotu,
    par 6.2, wykluczone są transakcje:

    "a) co do których punkt sprzedaży dokonał korekty lub zwrotu środków
    na rachunek Klienta lub transakcje reklamowane przez Klienta,"

    a jak zwrot na rachunek nie-Klienta to co?

    "b) zaksięgowane w systemie bankowym Organizatora później niż w ciągu
    7 dni kalendarzowych po rzeczywistej dacie dokonania transakcji
    (data waluty),"

    bezczelne, mogą sobie księgować ile chcą, np. dwa tygodnie, żeby nie
    dać premii :-(

    "c) transakcje nie wykonane przez Uczestnika Promocji."

    czyli wykonane przez kogoś innego?! a może znowu chodzi o "transakcje
    fikcyjne" jak u Synka?

    Wydaje mi się, że punkt a) dowodzi zauważenia przez banki zwrotów
    transakcji, ponawiam pytanie, które już kiedyś zadałem: czy banki mogą
    i jeśli tak, to jak, sprawdzać czy nastąpił zwrot na inną kartę/rachunek
    niż ta/ten, z którego dokonano transakcji?

  • 2. Data: 2012-07-14 11:39:09
    Temat: Re: Rajfi daje znów (do) 200 złotych
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "TrzyLinie" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > i jeśli tak, to jak, sprawdzać czy nastąpił zwrot na inną kartę/rachunek
    > niż ta/ten, z którego dokonano transakcji?

    Nie mogą.

  • 3. Data: 2012-07-14 18:54:14
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    [ciach]

    Niby znów daje a mi nie dał drugiej stówki. 2 reklamacje w toku...

    --
    radar

  • 4. Data: 2012-07-14 23:09:35
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Niby znów daje a mi nie dał drugiej stówki. 2 reklamacje w toku...

    Mi dal bez zadnych cyrkow,
    ale juz mojej lepszej polowce dopiero po dwoch reklamacjach.
    (jedna w oddziale - i dupa, kolejna na infolinie i po ok. tygodniu
    oddzwonili i pokazala sie kasa)