  • 11. Data: 2007-05-14 17:05:00
    Temat: Re: Jak w Getin Banku zalatwialem czekalem i nic nie zalatwilem
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > Fundusze sa w mBanku (za free), a konto ma tam prawie kazdy. eMax+ i
    > inne sa tez praktycznie wszedzie. A mnie osobiscie dla 0,3% nie chce sie
    > kombinowac i latac z papierami.

    Rozumiem, bo mi tak samo się nie chce (zresztą na razie nie widzę
    kompletnie sensu), ale zdrowej konkurencji nigdy za wiele.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-05-14 19:04:33
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Józef " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Idę do oddziału o 10
    /.../
    > Jestgodzina 11.20.
    > zejdzie mi dobre 40 minut

    mam wrażenie, że byłeś w poznaniu na kościuszki...

    u mnie trwało może nie tak długo (vide półtoragodzinna wizyta), ale
    subiektywne odczucie było podobne: zdecydowanie za długo. w getin banku
    czekałem na wszystko zbyt długo.

    jedynie kartę ve dostałem w miarę szybko, po 4 lub 5 dniach roboczych. ale
    żeby nie było zbyt miło z "szybką" kartą, to limit mi przyznano do wypłat
    gotówkowych aż tysiąc złotych...
    no i najbliższy bankomat umożliwiający zmianę pinu - w katowicach.

  • 13. Data: 2007-05-14 19:54:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Józef <j...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Czy wy też zakładając to konto mieliście takie przygody i czy też tyle to
    > trwało?

    U mnie tez. Za kazdym razem gdy tam jestem, to panie, co prawda mile sa,
    ale nic nie wiedza, musza pytac kierownika lub dzwonic do doradcy.
    TAN lezal podobno w sejfie :) i tez musialem czekac, ale w sumie z 15 minut
    to zabralo.

    W ogole, w tym banku wszystkie umowy/zamowienia na karte itp.
    wypelniane sa recznie, na gotowych drukach, a potem dopiero wpisywane do
    komputera - zamiast wpisac i wydrukowac gotowa umowe - przez to zabiera
    to 2 razy wiecej czasu.

    a.

  • 14. Data: 2007-05-15 15:09:52
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Józef " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To ja dzisiaj nie mam czasu. Przykro mi.

    Przesadziłeś z tym brakiem czasu... przecież CAŁY CZAS BYŁEŚ W PRACY!!!
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2007-05-15 19:13:16
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_?= <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > założyłem to bezpłatne konto internetowe ...

    Tak przy okazji zapytam:
    Czy zakładając "Konto Internetowe" wymagano od Ciebie posiadania jednocześnie
    dodatkowego (płatnego konta), np.:
    # Konto Uniwersalne
    # Konto Senior
    # Konto Optimum
    # Konto Młodzieżowe ?

    Na ich witrynie nie jest to jednoznacznie wyjaśnione :(
    Na zapytanie mailem do Kierownictwa, skierowane w marcu, do tej pory nie
    dostałem odpowiedzi...

  • 16. Data: 2007-05-15 22:05:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> wrote:

    > Tak przy okazji zapytam:
    > Czy zakładając "Konto Internetowe" wymagano od Ciebie posiadania
    > jednocześnie dodatkowego (płatnego konta), np.:

    Ode mnie nie.

    a.

  • 17. Data: 2007-05-16 09:07:10
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Józef " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Coś we mnie wstąpiło. Mówię ile? To jakieś jaja są ? 40 minut? A na co
    > tyle
    > czasu?

    U mnie było dłużej, w Dominet Bank zakładanie lokaty trwało bite 2 godziny,
    a byłem jedynym klientem. Z likwidacją poszło szybciej - 1 godzina.
    Mogło być dłużej - obsługiwała mnie najbardziej kompetentna osoba
    w placówce :) (zresztą kierownik chyba).
    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 18. Data: 2007-05-16 21:19:35
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Ode mnie nie.

    Czy mam rozumieć, że już miałeś wcześniej u nich jakieś konto ROR ?
    Jak wynika z sąsiedniego wątku - prawdopodobnie zaszczycono Cię wątpliwej
    wartości podarkiem w postaci dodatkowego PŁATNEGO konta ROR ;)

    Sprawdź historię/stan konta internetowego :)

  • 19. Data: 2007-05-16 22:11:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> wrote:

    > Czy mam rozumieć, że już miałeś wcześniej u nich jakieś konto ROR ?

    Nie mialem.

    > Jak wynika z sąsiedniego wątku - prawdopodobnie zaszczycono Cię wątpliwej
    > wartości podarkiem w postaci dodatkowego PŁATNEGO konta ROR ;)
    >
    > Sprawdź historię/stan konta internetowego :)

    W historii nic konkretnego nie widac, poza tym ze przelewy sa darmowe.
    Natomiast typu konta w panelu nie znalazlem. Nie pobrano oplaty za
    prowadzenie, ale mam to konto krócej niż miesiąc.

    a.