  • 1. Data: 2007-05-14 10:21:49
    Temat: Moneybookers przelew do Polski
    Od: "Piotr Sopyła" <p...@g...pl>

    Witam

    Chciałbym zasilić swoje konto moneybookers kartą, którą otrzymałem z banku
    Barklays.

    Mam mały problem, ponieważ konto moneybookers założyłem dawno temu i
    prowadziłem je w walucie euro.

    Ze względu na to, że, mam już historię transakcji, nie mogę zmienić waluty
    na funty brytyjskie w moim panelu.

    W momencie, gdy zaczynałem proces weryfikacji karty, podałem tam swoje dany
    z mojej karty, mój rachunek w banku Barklays został obciążony kwotą 1,57 F a
    ja muszę kwotę, która została odciągnięta z mojego rachunku, umieścić w moim
    panelu, aby dokończyć proces rejestrajci.

    Jak to zrobić, gdy kwota została odciągnięta w funtach brytyjskich a ja
    muszę ją wklepać w euro.

    Mam też drugie pytanie odnośnie zasilenia rachunku moneybookers.

    Jestem w uk, i muszę wpłacić pieniądze na rachunek moneybookers. Przelew z
    banku Barklays na inny dowolny bank w uk nic mnie nie kosztuje. Słyszałem,
    że moneybookers ma brytyjski numer konta. W moim panelu jak chcę uzyskać
    dane konta moneybookers, pojawia sie polski numer konta bankowego bre banku
    z tego co pamiętam. Jak prześlę kasę na ten numer to zapłacę jakieś 20 F za
    przelew, i to wyjdzie tak samo, jakbym wpłacał z barklays a na swój polski
    rachunek.

    Mógłby ktoś mi pomóc?

    Pozdrawiam
    Piciu

    Po wprowadzeniu danych z karty moj rachunek został obciążony sumą 1,57
    funta, i tą kwotę muszę wprowadzić do profilu aby dokończyć proces
    weryfikacji karty.

    Konto moneybookers mam prowadzone w euro i nie mogę zmienić waluty bo kiedyś
    miałem euro przesyłane na moneybookers, mam historię transakcji i kicha.

    Da radę jeszcze jakoś zasilić to konto? Albo zmienić walutę w moneybookers?

    Pozdrawiam
    Piotr Sopyła

  • 2. Data: 2007-05-14 16:24:53
    Temat: Re: Moneybookers przelew do Polski
    Od: Robert <Robert>

    Jak mozesz to podaj ten polski numer. Przydalby by sie mi.
    Brytyjski numer to: 300009 02645038 ale uwaga musisz podac refernce numer.

    Reference number do numeru konta jest tu:
    https://www.moneybookers.com/app/upload.pl
    ale moze byc tak, ze wbrew regulaminowi bedziesz musial zalozyc konto na
    moneybookers w funtach

    Robert

  • 3. Data: 2007-05-14 16:31:04
    Od: Robert <Robert>

    Robert wrote:
> [...]
    > https://www.moneybookers.com/app/upload.pl
    > ale moze byc tak, ze wbrew regulaminowi bedziesz musial zalozyc konto na

    Reference number to twoje ID, mozliwe ze sie jednak da przeslac :)

    Robert

  • 4. Data: 2007-05-14 17:27:06
    Od: "Andrzej" <2...@v...pl>

    :

    > Reference number to twoje ID, mozliwe ze sie jednak da przeslac :)

    Da się przesłać. Ja kiedyś miałem indentycznie bo miałem założone na litewskie konto
    a potem chciałem na polskie. Napisałem do nich i mi przysłali dane w BRE na które
    przesłać.
    W przelewach litewskich i polskich podaje ten sam numer reference. I to wszystko
    Taka to jest właśnie idea moneybookersa by można było wpłacać i wypłacać w bankach
    gdzie się znajdujesz w dany moment.

    Andrzej

  • 5. Data: 2007-05-14 19:55:49
    Od: Robert <Robert>

    > Da się przesłać.
    Ale jaki jest poslki numer konta?

    Robert

  • 6. Data: 2007-05-14 20:16:24
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Robert <Robert> wrote:
    > Ale jaki jest poslki numer konta?

    Account holder: Moneybookers Ltd.
    Bank: BRE Bank SA
    City/Town: Warsaw
    Account number: 20 1140 1010 0000 3270 5600 1001
    Sort / Bank Code: 11401010
    Account currency: PLN

    --
    Miernik