eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jak traktują klientów w mbanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 11. Data: 2003-12-10 22:07:15
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>


    Użytkownik "Ubogacona Anulacja" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:br7laa$hee$1@inews.gazeta.pl...
    > No wlasnie. Wyjatkowo bezproblemowy bank z ciekawa oferta (SMSy!!!).

    PKO BP też tak ma:-(



  • 12. Data: 2003-12-10 22:09:46
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>


    Użytkownik "robert" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:J2MBb.215796$361.11285@news.chello.at...
    > > 2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12)
    powiedziano
    > mi,
    > > że jeszcze umowy nie ma.
    >
    > Ja mialem podobdny przypadek - bankomat zatrzymal mi karte, wiec musialem
    > sobie wyrobic nastepna. Na szczescia ja dostalem do domu ten aneks do
    umowy
    > zwiazany z wejsciem w zycie Ustawy .....
    > Bez otrzymania przez Bank podpisanego Aneksu, nie mogla przyjac zamowienia
    > na nowa karte .... (system im tego nie przyjmowal)

    A ja mam nowa karte bez aneksu



  • 13. Data: 2003-12-10 22:10:39
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    >
    > A ja mam nowa karte bez aneksu

    Ale w systemie transakcyjnym musiałeś potwierdzić, że aneks dostarczyłeś i z
    regulaminem się zapoznałeś ;-))


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 14. Data: 2003-12-10 23:54:11
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    edgar <g...@W...gazeta.pl> wrote:
    [...]

    Jesteś BREżercą i oszołomem.

    [disclaimer: z mojej strony to nie jest określenie pejoratywne]

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349


  • 15. Data: 2003-12-11 11:28:20
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Damian_P" <t...@o...pl>


    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br85nc$lan$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > >
    > > A ja mam nowa karte bez aneksu
    >
    > Ale w systemie transakcyjnym musiałeś potwierdzić, że aneks dostarczyłeś i
    z
    > regulaminem się zapoznałeś ;-))
    >
    A wlasnie ze nie musialem jest mozliwosc aktywowania i nieklamania.

    Damian_P.




  • 16. Data: 2003-12-11 11:29:12
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    > > Ale w systemie transakcyjnym musiałeś potwierdzić, że aneks dostarczyłeś
    i
    > z
    > > regulaminem się zapoznałeś ;-))
    > >
    > A wlasnie ze nie musialem jest mozliwosc aktywowania i nieklamania.

    Nie odznaczyłeś "ptaszka" i zaktywowałeś sobie kartę? Coś mi się nie chce
    wierzyć.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 17. Data: 2003-12-11 13:01:58
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Damian_P" <t...@o...pl>


    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br9kh6$bmu$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > > > Ale w systemie transakcyjnym musiałeś potwierdzić, że aneks
    dostarczyłeś
    > i
    > > z
    > > > regulaminem się zapoznałeś ;-))
    > > >
    > > A wlasnie ze nie musialem jest mozliwosc aktywowania i nieklamania.
    >
    > Nie odznaczyłeś "ptaszka" i zaktywowałeś sobie kartę? Coś mi się nie chce
    > wierzyć.

    Nie bylo zadnego ptaszka do zaznaczania

    >



  • 18. Data: 2003-12-11 13:07:25
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    > > > >
    > > > A wlasnie ze nie musialem jest mozliwosc aktywowania i nieklamania.
    > >
    > > Nie odznaczyłeś "ptaszka" i zaktywowałeś sobie kartę? Coś mi się nie
    chce
    > > wierzyć.
    >
    > Nie bylo zadnego ptaszka do zaznaczania

    Coś kręcisz - aktywując kartę musisz zaznaczyć, że zapoznałes się z
    regulaminem i dostarczyłeś umowę - niedawno aktywowałam swoją więc pamiętam.
    Na dodatek system chyba nie puszcza dalej, jak nie zadeklarujesz znajomości
    regulaminu i dostarczenia umowy.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 19. Data: 2003-12-11 13:20:15
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Damian_P" <t...@o...pl>


    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br9q9a$6as$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > > > > >
    > > > > A wlasnie ze nie musialem jest mozliwosc aktywowania i nieklamania.
    > > >
    > > > Nie odznaczyłeś "ptaszka" i zaktywowałeś sobie kartę? Coś mi się nie
    > chce
    > > > wierzyć.
    > >
    > > Nie bylo zadnego ptaszka do zaznaczania
    >
    > Coś kręcisz - aktywując kartę musisz zaznaczyć, że zapoznałes się z
    > regulaminem i dostarczyłeś umowę - niedawno aktywowałam swoją więc
    pamiętam.
    > Na dodatek system chyba nie puszcza dalej, jak nie zadeklarujesz
    znajomości
    > regulaminu i dostarczenia umowy.
    >
    Trzeba bylo aktywowac przez karty kredytowe wtedy nie pyta i puszcza :-)))




  • 20. Data: 2003-12-11 13:29:17
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Damian_P" <t...@o...pl> napisała:

    > > Coś kręcisz - aktywując kartę musisz zaznaczyć, że zapoznałes się z
    > > regulaminem i dostarczyłeś umowę - niedawno aktywowałam swoją więc
    > pamiętam.
    > > Na dodatek system chyba nie puszcza dalej, jak nie zadeklarujesz
    > znajomości
    > > regulaminu i dostarczenia umowy.
    > Trzeba bylo aktywowac przez karty kredytowe wtedy nie pyta i puszcza :-)))

    Równie dobrze możesz zamknąć oczy i stwierdzić, że nic nie akceptowałeś bo
    klikałeś na ślepo


    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1