  • 1. Data: 2006-04-08 11:09:08
    Temat: Jak to załatwić .............?
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z Nigerii
    że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji
    cytuje jego list:

    >All i require
    > from you in order to proceed with the payment through
    > MoneyGram Auction Payment is the total cost including
    > shipping alongside full contact information of who and
    > where the payment is to be made in beneficiary to Here
    > is my clients address for you to calculate the
    > shipping cost and also for shpping after you have
    > received the payment approval notification.

    Nie bardzo rozumiem JAK on chce to zapłacić .... pisze że przez MoneyGram
    ale ja nie mam pojecia jak to z nim sfinalizować.
    Czy Allegro ma taka opcję ??
    Ponadto pyta mnie o benificjęta .... to kogo mam podać w tym przypadku
    ....mój Bank ??

    Prosze o porade i sugestie

    Miłego dnia !
    --
    P o z d r a w i a m
    LEH

  • 2. Data: 2006-04-08 11:15:09
    Temat: Re: Jak to załatwić .............?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 8 Apr 2006 13:09:08 +0200, "LEH" <i7i7@@@op.pl> wrote:

    >Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z Nigerii
    >że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji

    Nie, żebym był rasistą, ale wygląda na to, że chce Cię przekręcić. W
    każdym razie uniwersalna rada: żadnej wysyłki zanim nie będziesz miał
    pieniędzy w ręku.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2006-04-08 11:26:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy Allegro ma taka opcję ??
    > Ponadto pyta mnie o benificjęta .... to kogo mam podać w tym przypadku

    nic nie podaj, żadnych danych, najlepiej zlewaj gościa, bo Cię wciągnie w
    dziwne interesy i wtopisz kasę

  • 4. Data: 2006-04-08 11:32:22
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    LEH wrote:

    > Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z
    > Nigerii że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji
    > cytuje jego list:

    Kolejny nigeryjski przekret:).

    --
    Kajo

  • 5. Data: 2006-04-08 11:38:08
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

> [...]
    > Czy Allegro ma taka opcję ??
    > Ponadto pyta mnie o benificjęta .... to kogo mam podać w tym przypadku

    Dziwnie trochę - facet nie pyta za bardzo o konkrety i szczegóły płatnosci
    zagranicznej. Może w jego rozumieniu beneficiary to kod banku beneficjenta
    (tzn banku, który jest korespondentem zagranicznym twojego banku) ? Cholera
    wie ... Brzmi to tak, jakby pytał o koszty inforamcji, którymi wymieniają
    się banki zagraniczne (MT103, 202 itp) - ale to tylko mój domysł ... Jeśli
    chodzi mu o całkowity koszt transakcji - to nie musi tu wliczac przecież
    kosztów komunikatów informacyjnych banków - one są wliczone w cenę przelewu
    zagranicznego Jedna rada - poproś gożeby zaznaczył na tym przelewie że
    pokrywa koszty tego przelewu - bo są mozliwe 3 opcje - koszty wspólne "CHA"
    jego "OUR" lub beneficjenta (Twoje) "BEN" ...
    I don't know ...

    Kasia

  • 6. Data: 2006-04-08 11:46:24
    Od: "Piotr D." <h...@z...pl>

> [...]

    > Czy Allegro ma taka opcję ??
    > Ponadto pyta mnie o benificjęta .... to kogo mam podać w tym przypadku

    on nic nie chce zaplacic poszukaj w googlach
    nigeryjski wałek

    pzdr.
    PD

  • 7. Data: 2006-04-08 11:47:07
    Od: "dadco" <k...@p...co.uk>

    > Prosze o porade i sugestie

    Porada: google przyjacielem

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=allegro+nigerii&
    lr=

    jkolina (czrnoskóry Polak - katolik)

  • 8. Data: 2006-04-08 13:20:13
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

> [...]
    > Czy Allegro ma taka opcję ??
    > Ponadto pyta mnie o benificjęta .... to kogo mam podać w tym przypadku

    o Qrde ....... nie wiedziałem że te asfalciarze sa zdolne do takich
    przekretów ;-) ...... nie bede ryzykował ......... olewam go :-D

    Dzięki za info
    LEH

  • 9. Data: 2006-04-09 02:27:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    LEH wrote:
    > Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z Nigerii
    > że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji

    taaa, ode mnie chciał kupić samochód.
    Napisał, że nie ma drobnych i przyśle mi czek na 10 tyś i żebym mu
    resztę w postaci 3 tyś odesłał.

    A morał z tego taki, że on te 3 tyś chciał w żywej gotówce, a czek
    oczywiście był bez pokrycia.
    Nawet go nie interesowało jaka to marka tego samochodu.
    A i to też jego znajomy chciał kupic, co to mu jeden czek na grubą
    gotówkę zostawił.
    Ale, ze nigeryjczycy nauczyli sie czytac po polsku to już wielki postęp.

  • 10. Data: 2006-04-09 07:06:48
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z Nigerii
    > że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji
    > cytuje jego list:

    On nic nie chce od ciebie kupic. Zapomnij i po sprawie
    Jest grupa o allegro i tam znajdziesz opis tego problemu
    fotech