    From: "Kasia" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to załatwić .............?
    Date: Sat, 8 Apr 2006 13:38:08 +0200
    Sender: k...@n...aster.pl

    Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
    news:e185mf$eem$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam taki problem napisał do mnie przez Aukcje na Allegro - facet z Nigerii
    > że chce kupić przedmiot który wystawiłem na Aukcji
    > cytuje jego list:

    > Nie bardzo rozumiem JAK on chce to zapłacić .... pisze że przez MoneyGram
    > ale ja nie mam pojecia jak to z nim sfinalizować.
    > Czy Allegro ma taka opcję ??
    > Ponadto pyta mnie o benificjęta .... to kogo mam podać w tym przypadku
    > ....mój Bank ??

    Dziwnie trochę - facet nie pyta za bardzo o konkrety i szczegóły płatnosci
    zagranicznej. Może w jego rozumieniu beneficiary to kod banku beneficjenta
    (tzn banku, który jest korespondentem zagranicznym twojego banku) ? Cholera
    wie ... Brzmi to tak, jakby pytał o koszty inforamcji, którymi wymieniają
    się banki zagraniczne (MT103, 202 itp) - ale to tylko mój domysł ... Jeśli
    chodzi mu o całkowity koszt transakcji - to nie musi tu wliczac przecież
    kosztów komunikatów informacyjnych banków - one są wliczone w cenę przelewu
    zagranicznego Jedna rada - poproś gożeby zaznaczył na tym przelewie że
    pokrywa koszty tego przelewu - bo są mozliwe 3 opcje - koszty wspólne "CHA"
    jego "OUR" lub beneficjenta (Twoje) "BEN" ...
    I don't know ...

    Kasia