  • 1. Data: 2006-04-08 10:37:02
    Temat: przelew Elixir
    Od: b...@g...com

    Witam,
    mam pytanie dość mnie nurtującę a googlując wyczytałem że nie ma
    uniwersalnej odpowiedzi na takie pytanie...
    Czy jest szansa że w sobotę (dzisiejszą tak hipotetycznie) dojdą na
    konto w Mbanku pieniądze wysłane (drogą elektroniczną) wczoraj o
    15:30 z Kredyt Banku....
    .... czy raczej niestety szansa dopiero w poniedziałek?

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-04-08 10:42:11
    Temat: Re: przelew Elixir
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Czy jest szansa że w sobotę (dzisiejszą tak hipotetycznie) dojdą na
    konto w Mbanku pieniądze wysłane (drogą elektroniczną) wczoraj o
    15:30 z Kredyt Banku....

    Nie ma takiej szansy.

    marekz