  • 11. Data: 2004-05-26 21:06:13
    Temat: Re: Jak to naprawde jest z tym BIK'iem?
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    "kolchez" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:04052616463552@polnews...
    > Dziekuje wam za odpowiedzi.Najciekawsze jest to,ze dostalem z banku w
    ktorym
    > zakonczylem splacac ten kredyt zaswiadczenie o jego zakonczeniu na ktorym
    bylo
    > napisane "Dziekuje i zapraszam do ponownego korzystania z uslug xxx
    > Banku.".Wiec ja juz naprawde zaczynam sie w tym gubic.

    Super GE Bank :-) A karte wyslali?

    > I prosze mi nie mowic,ze jest to nie do obejscia,bo sam dostalem
    propozycje,ze
    > da sie to zalatwic za 15% wartosc kredytu.Co to jest za kraj!!!Tylko
    ludzie z
    > kapucha i skurwysynscy lapowkarze maja w nim jakies szanse przezycia!!!
    > Uwazam,ze ta instytucja powinien sie ktos powaznie zainteresowac!Mowicie
    > panowie,ze mozna dostac informacje na temat swoich danych umieszczonych w
    ich
    > bazie!...a wiecie ile to trwa,trzy miesiace!Czy to jest powazna instytucja
> [...]

    Panska sytacja z pewnoscia nie wymaga lapowki :-) - wystarczy trafic do
    rozsadnego banku. Nie bez znaczenia jest kwota kredytu ktory Pan zaciagnal i
    zle obsluzyl :-). Wazne jest takze jak obslugiwane byly inne kredyty
    (wczesniejsze i pozniejsze - to wszysztko powinno byc rowniez w BIK'u, wiec
    dziala zarowno na plus jak i minus. Emerytura to zasadniczo pewne zrodlo
    dochodu - oczywiscie dodatkowo warto przedstawic dla banku dodatkowe
    zabezpieczenie np. cesja praw z polisy czy poreczenie - poza oczywiscie
    obligatoryjna hipoteka w KW. Moze warto porozmawiac z bankiem z ktorego
    uslug Pan zawsze korzystal - znaja sytuacje pewnie najlepiej.
    Szczerze zycze powodzenia.

    Krzysztof Kujawski

  • 12. Data: 2004-05-27 00:55:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Lech 'obatal' Zakrzewski napisał:

    > Elastyczny za odpowiednią cenę. Jescze bardziej elastyczny jest np.
    > Provident :-).

    Elastyczny aż do bólu ;-)

    K.

    --
    Poke / pl.biznes.banki - Message-ID: <M...@n...mm.pl>
    "Uwazam ze ban ktory ma tylko kontakt z klientem przez telefon lub internet

  • 13. Data: 2004-05-27 13:30:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 2. Przypuszczam (czy leci z nami jakiś prawnik?) że BIK ma lepsze
    > umocownanie, niż MIG-BR

    A co to jest MIG-BR? Jakiś samolot? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-05-27 13:50:54
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest MIG-BR? Jakiś samolot? ;]

    http://www.giodo.gov.pl/data/filemanager_pl/495.doc

    KJ (przypuszczam że o to chodziło mojemu przedpiścy)

    KJ

  • 15. Data: 2004-05-27 14:50:44
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > 2. Przypuszczam (czy leci z nami jakiś prawnik?) że BIK ma lepsze
    > umocownanie, niż MIG-BR

    nie wiem co masz na mysli piszac "lepsze umocowanie", ale ze sprawozdania
    zarzadu zwiazku bankow polskich mozna wyczytac, ze:

    system miedzybankowej informacji gospodarczej (MIG) "bankowy rejestr" zostal
    wdrozony na poczatku 1992 r., a w kwietniu 1999 r. GIODO na wniosek ZBP
    wydal decyzje o rejestracji systemu MIG-BR. ZBP stał sie administratorem
    danych systemu MIG-BR w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych.

    > 3. Wiele osób myli MIG-BR z BIK-iem, jak mielismy w poście mojego
    > przedpiścy.

    system MIG sklada sie z 3 modulow. uczestnikiem MIG-DZ "dokuenty zastrzezone"
    jest tez BIK jako odbiorca. z MIG-DZ korzystaja takze operatorzy gsm.

    pozdr.
    marcin

  • 16. Data: 2004-05-27 15:16:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    bd wrote:

> [...]
    > wdrozony na poczatku 1992 r., a w kwietniu 1999 r. GIODO na wniosek ZBP

    Chodzi mi o to, że w przytocznej sentencji GIODO stwierdził, ze nie ma
    podstaw przechowywania danych danej osoby po spłaceniu kredytu. Nie jest
    dla mnie jasne jak ma sie sprawa z tym w przypadku BIK-u. (Wiem, że ma
    ileś lat, ale jaka podstawa prawna ?)

    KJ

  • 17. Data: 2004-05-28 13:42:14
    Od: "mj" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Elastyczny aż do bólu ;-)
    >
    > K.

    Od GE Bank trzymaj sie z dala ... Bardzo przyjazny system :-)) Jesli
    spoznisz sie z dwoma ratami bank wypowiada Ci umowe i proponuje pojscie Ci
    na reke w splacie reszty tzn . placisz normalne odsetki od kredytu i 0.09
    dziennie od calosci. Czyli jesli wziales 10 tys pln na 3 lata splaciles z
    5 tys i rata wynosila ok 400 pln/mies przez rok to bank idac Ci na reke
    proponuje rate 650 pln/mies przez nastepne 24 mies. Tylko pogratulowac:-))