  • 11. Data: 2013-03-17 14:33:09
    Temat: Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Mar 2013 08:02:30 +0100, w <ki3pqf$i2c$1@news.task.gda.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > To jest skandaliczna decyzja, która będzie miała poważne konsekwencje w
    > całej Europie. Ale też optymistyczna - pokazuje jak bardzo Europa jest
    > pod ścianą i jak bardzo aparat ucisku nie ma już pieniędzy.

    Cypryjczycy jacyś pokorni (póki co...).

    U nas nikt nie odważyłby się.

  • 12. Data: 2013-03-17 14:50:59
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Cypryjczycy jacyś pokorni (póki co...).
    >
    > U nas nikt nie odważyłby się.

    Dawno się tak nie uśmiałem.

  • 13. Data: 2013-03-17 15:01:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Podejrzanie mało o tym się pisze. Wczoraj w radio usłyszałem, próbowałem
    > wygooglać i wiele więcej ponad to co usłyszałem nie było.
    >
    > Jaki jest background tej historii? Czy to wprowadzili nagle, bez jakiegoś
    > vacation legis?

    To nie ma szans wejść w życie. Sam nie wiem co to ma być, jakiś balon próbny
    czy co...

    Mam rachunek w jednym z cypryjskich banków jako nierezydent i żadnej
    "blokady" nie widzę. Nie jestem wprawdzie cypryjskim rezydentem, ale
    naprawdę nie ma mowy żeby Cypryjczycy takie coś zaakceptowali. Pozabijają
    ludzi, którzy by takie coś klepnęli. Serio.

  • 14. Data: 2013-03-17 15:28:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    szod pisze:

> [...]
    olejki_do_bankomatow_na_wiesc_o_warunkach_pakietu.ht
    ml

    > Po takim manewrze to już bym wolał w skarpecie trzymać.

    Wręcz przeciwnie. Po takim manewrze - tj. konkretnie we wtorek -
    depozyty należy czym prędzej przenosić na Cypr. Tam już zabrali.

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2013-03-17 15:45:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Marcepan pisze:

> [...]
    ml
    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100

    Hehe, oczywiście salsa rachunków kredytowych też spadną o 10%.
    Oczywiście. :-)))

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2013-03-17 17:51:36
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    ml

    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100 tys.

    ...no i chuj strzelil ambrozje w nikozji.

  • 17. Data: 2013-03-17 19:41:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 15:45:29 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Hehe, oczywiście salsa rachunków kredytowych też spadną o 10%.
    > Oczywiście. :-)))

    Ty się zając śmiej, ale moja pierwsza myśl to było... dobra, pierwsza myśl
    to była soczysta pani lekkich obyczajów. :) A druga, że najbardziej się
    ucieszą ci, którzy przypadkiem na koncie akurat mają spory, świeżo wzięty
    kredyt.

    AK

  • 18. Data: 2013-03-17 21:21:36
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-17 19:41, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > to była soczysta pani lekkich obyczajów. :) A druga, że najbardziej się
    > ucieszą ci, którzy przypadkiem na koncie akurat mają spory, świeżo wzięty

    Abstrahując od tych mało reprezentatywnych przypadków, czy metoda
    cypryjska nie jest zwyczajnie prostsza i uczciwsza?
    Zamiast kombinować z przepisami, rozporządzeniami, akcyzami, podnosić
    podatki, wymyślać nowe, stymulować inflację - mówi się po prostu
    narodowi "wyskakujcie z kasy, biedni po 7%, bogatsi po 10%" i po sprawie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2013-03-17 21:40:08
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-17 21:21, Maruda pisze:

> [...]
    > podatki, wymyślać nowe, stymulować inflację - mówi się po prostu
    > narodowi "wyskakujcie z kasy, biedni po 7%, bogatsi po 10%" i po sprawie.

    Uczciwsza? Bo uprzedzają że ukradną?

    --
    marfi

  • 20. Data: 2013-03-17 21:46:20
    Od: z <z...@u...pl>

> [...]
    > podatki, wymyślać nowe, stymulować inflację - mówi się po prostu
    > narodowi "wyskakujcie z kasy, biedni po 7%, bogatsi po 10%" i po sprawie.

    Pewnie że uczciwsza. Ale co mieliby do roboty ci wszyscy fachowcy od
    "pijaru" ;-) ekonomiści i wszelakiej maści eksperci.
    Lemingowy naród musi coś łykać i cieszyć się że dobry pan, mógł zabić a
    tylko pobił :-)