  • 1. Data: 2004-10-11 17:25:12
    Temat: Jak szybko jest realizowany przelew w ING BankOnLine?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Dostęp on-line aktywowałem na początku miesiąca i jeszcze nie miałem okazji
    realizować żadnego przelewu przy z poziomu WWW. Chciałem się Was zapytać jak
    szybko i ile razy dziennie realizowane są te dyspozycje? W archiwum
    znalazłem informację jakoby wszystkie te zlecenia były realizowane raz
    dziennie o 18:00 i wydaje mi się to trochę dziwne.

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-10-12 07:18:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    chairon wrote:
> [...]
    > dyspozycje? W archiwum znalazłem informację jakoby wszystkie te
    > zlecenia były realizowane raz dziennie o 18:00 i wydaje mi się to

    z ING przelewy (i zlecenia) wychodzą raz dziennie ok 8:10
    potem juz tylko dla nie ktorych typów rachunkow łaskawie jedną sesję elixiru
    udostępniają - dla mojej "taryfy 0" juz nie
    zobacz na http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-12 19:18:23
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > z ING przelewy (i zlecenia) wychodzą raz dziennie ok 8:10
    > potem juz tylko dla nie ktorych typów rachunkow łaskawie jedną sesję
    elixiru
    > udostępniają - dla mojej "taryfy 0" juz nie

    Dla zainteresowanych modnym ostatnio ING OKO jest tak samo skromnie:
    wychodząca: 8:00
    przychodzące: 11:00, 15:00

    TomekD