  • 1. Data: 2004-10-11 17:33:07
    Temat: dobre BM
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Zna ktoś dobre biuro maklerskie do kupna akcji pko bp z dobrym lewarem i
    przede wszystkim niższymi kosztami prowizji kredytu niz bph (0,25%).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-10-11 20:24:13
    Temat: Re: dobre BM
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Zna ktoś dobre biuro maklerskie do kupna akcji pko bp z dobrym lewarem i
    > przede wszystkim niższymi kosztami prowizji kredytu niz bph (0,25%).

    Mam podobny problem. Chcialbym bawic sie w gielde, ale niezbyt czesto
    kupowac papiery. Po wielu analizach w weekend doszedlem do wniosku, ze
    zalezy mi na BM z internetem oraz beaz miesiecznej oplaty kosztem oczywiscie
    wiekszych prowizji. Na polu walki zostaly dwa www.bossa.pl oraz
    www.doakcji.pl Na ktory z nich sie zdecydowac, lub czy znacie jakis inny z
    podobna (lecz lepsza) oferta

    Pozdrv lelek

  • 3. Data: 2004-10-11 22:19:10
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kupowac papiery. Po wielu analizach w weekend doszedlem do wniosku, ze
    > zalezy mi na BM z internetem oraz beaz miesiecznej oplaty kosztem

    Ja tutaj nie widze podobnego problemu.