  • 1. Data: 2004-02-23 18:11:18
    Temat: Jak splacac KK? - chyba nie bylo jeszcze o tym ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witam,
    jako juz dlugoletni czytelnik pbb, juz wielokrotnie widzialem narzekania
    grupowiczow na brak dogodnej formy splaty KK. Dla osob splacajacych
    zadluzenie w calosci najwygodniejszy wydaje sie byc Direct Debit. Do tej
    chwili bylo mozna korzystac czasami z tej formy platnosci majac konto w tym
    samym banku co KK. Z przyjemnoscia moge powiadomic Szanownych Grupowiczow,
    ze moja karta bedzie splacana za pomoca DD z konta w innym banku :).
    AFAIK Citibank jest pierwszym bankiem w Polsce ktory udostepnil na szeroka
    skale taka mozliwosc :). W koncu nie bede musial pilnowac terminow splaty KK
    i bede mogl zapomniec o karze za spoznienie :).
    Coz w Polsce brakuje chyba jeszcze tylko mozliwosci wyplaty gotowki w
    sklepach. Ciekawe kto udeostepni taka mozliwosc jako pierwszy ;).

    pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2004-02-23 18:25:08
    Temat: Re: Jak splacac KK? - chyba nie bylo jeszcze o tym ;)
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > jako juz dlugoletni czytelnik pbb, juz wielokrotnie widzialem narzekania
    > grupowiczow na brak dogodnej formy splaty KK.

    M.in. moje ;-))

    > Dla osob splacajacych
    > zadluzenie w calosci najwygodniejszy wydaje sie byc Direct Debit.

    O! tak :)

    > AFAIK Citibank jest pierwszym bankiem w Polsce ktory udostepnil na szeroka
    > skale taka mozliwosc :)

    Brawo !
    Żeby tylko jeszcze znieśli opłatę za ubezpieczenie, to może bym sobie zostawił
    tą KK ;)

    --
    Witek

  • 3. Data: 2004-02-23 19:10:24
    Od: "radbilcz" <r...@s...onet.pl>

> [...]
    > Coz w Polsce brakuje chyba jeszcze tylko mozliwosci wyplaty gotowki w
    > sklepach. Ciekawe kto udeostepni taka mozliwosc jako pierwszy ;).

    ostatnio wyplacilem kase z KK Citi 1000 zl 30 prowizji - dziekuje moj
    ostatni raz z wyplata gotowki z KK

  • 4. Data: 2004-02-23 19:44:06
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    radbilcz wrote:
    > ostatnio wyplacilem kase z KK Citi 1000 zl 30 prowizji - dziekuje
    moj
    > ostatni raz z wyplata gotowki z KK

    Jeszcze nie dotałeś wyciągu i nie wiesz ile zapłacisz odsetek ;).

    MichalL

  • 5. Data: 2004-02-23 19:48:59
    Od: "krab" <-...@k...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:anr_b.51818
    > samym banku co KK. Z przyjemnoscia moge powiadomic Szanownych Grupowiczow,
    > ze moja karta bedzie splacana za pomoca DD z konta w innym banku :).
    > AFAIK Citibank jest pierwszym bankiem w Polsce ktory udostepnil na szeroka

    jesli wziasc pod uwage, ze karta ta kosztuje bodaj 150 zl rocznie (nie
    liczac dziwnych promocji - woczas okolo 110) to ja z gory serdecznie
    dziekuje za takie cuuuuuus
    to ja sie wole spoznic raz do roku z oplata - przynajmniej wiem zem winny a
    i tak wyjdzie mi taniej w kazdym innym banku

  • 6. Data: 2004-02-23 21:21:50
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Mon, 23 Feb 2004 20:10:24 +0100, radbilcz wrote:

    >ostatnio wyplacilem kase z KK Citi 1000 zl 30 prowizji - dziekuje moj
    >ostatni raz z wyplata gotowki z KK

    A w TOiP było inaczej?

  • 7. Data: 2004-02-23 22:27:34
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    radbilcz <r...@s...onet.pl> napisał(a):
    > ostatnio wyplacilem kase z KK Citi 1000 zl 30 prowizji - dziekuje moj
    > ostatni raz z wyplata gotowki z KK

    Od kiedy KK sluzy do wyplaty gotowki? Czesto tak robisz?
    Chyba ze wyjatkowo Cie przycisnelo.

    Karolew

  • 8. Data: 2004-02-24 09:41:31
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > i bede mogl zapomniec o karze za spoznienie :).

    Przepraszam, ale nie rozumiem, jak można mieć z tym kłopot. Istnieje cos
    takiego jak kwota minimalna.
    Np 5% od zadłużenia. No i ktoś ma limit, np 4000zł i termin do 26-go
    każxdego miesiąca.
    No to na 25 zakładamy zlecenie stałe na kwotę 200zł. W ten sposób minimum
    zawsze spłacisz, problem kary znika. A jeśli chcesz spłacić całość/większą
    kwote, robisz kolejny przelew 'ręcznie' (w sensie - nieautomagicznie).

    Metoda nie jest może odkrywcza, ale działa - Nigdy nie miałem problemu z
    przegapieniem terminu :)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 9. Data: 2004-02-24 10:18:13
    Od: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>

    MK wrote:
    > Witam,

    rowież witam i od razu <ciach>

    pozwole sobie troche zmącic entuzjazm...
    DD na KK owszem, wygodna sprawa ale przy limicie na KK poniżej 1000 euro,
    powyżej tej kwoty DD nie działa, nalezy o tym pamietac, i jesli masz limit
    powyżej 1000 euro, to raczej radze zrezygnowac z DD zeby potem nie bylo
    problemow, jak zadluzenie przekroczy tą kwotę i KK nie bedzie splacona, ale
    to tak tylko pisze... czysto informacyjnie... na pewno o tym wiesz tylko Ci
    umknęło:)

    pozdawiam...

  • 10. Data: 2004-02-24 18:15:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl> wrote in message

> [...]
    ale
    > to tak tylko pisze... czysto informacyjnie... na pewno o tym wiesz tylko

    Eeee.... limit mozna miec duzo wiekszy... wazne ile sie wydaje. Dla mnie
    jest to kwota wystarczajaca :). Wiec i funkcjonalnosc rowniez uzyteczna.

    Pozdrawiam
    Maciej