  • 1. Data: 2004-02-23 16:00:57
    Temat: Spadek zyskow w BZ WBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Z WBK miał w IV kw. około 30 mln zł straty (OPIS1) Olga Markiewicz

    (Reuters) - BZWBK poniósł w czwartym kwartale około 30 milionów złotych
    straty, a w całym 2003 roku jego zysk netto spadł do 117 milionów z niemal
    273 milionów rok wcześniej, wynika z obliczeń Reutera opartych na
    informacjach uzyskanych od źródła zbliżonego do zarządu banku.
    http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=490080
    7

  • 2. Data: 2004-02-23 16:30:53
    Temat: Re: Spadek zyskow w BZ WBK
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    > 273 milionów rok wcześniej, wynika z obliczeń Reutera opartych na
    > informacjach uzyskanych od źródła zbliżonego do zarządu banku.

    bo przeciez musieli zaplacic odprawy 1000 zwalnianych
    pracownikow............

    w tym roku nie bedzie lepiej zwolnienia, redukcja, ciecie kosztow etc...

    pozdrawiam
    Bob

  • 3. Data: 2004-02-23 16:52:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@n...pl> wrote:
    > w tym roku nie bedzie lepiej zwolnienia, redukcja, ciecie kosztow
    > etc...

    ? Ja tylko slyszalem o zwolnieniach w KB - 500 osob. O BZ WBK nie - chyba
    kogo mieli zwolnic to zwolnili?
    Niezly numer bedzie jak sie zaczna banki jeden po drugim laczyc. Np. taki BZ
    WBK i ING BS - pareset pracownikow do zwolnienia...

  • 4. Data: 2004-02-23 17:23:37
    Od: "PB" <b...@p...fm>

    w ubiegłym roku zatrudnienie w BZ WBK spadło o 1750 osób (procentowo
    najmocniej wśród wszystkich polskich banków).

    Przemek

  • 5. Data: 2004-02-23 19:21:31
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > w ubiegłym roku zatrudnienie w BZ WBK spadło o 1750 osób (procentowo
    > najmocniej wśród wszystkich polskich banków).
    >
    > Przemek

    w ten sposob ograniczyli koszty, ale obsluga klienta z pewnoscia na tym nie
    zyskala,
    rozumiem zwalnianie z backoffice, ale pracownikow "operacyjnych" ?

  • 6. Data: 2004-02-23 21:48:28
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik Bob napisał:

    > w ten sposob ograniczyli koszty, ale obsluga klienta z pewnoscia na tym nie
    > zyskala,
    > rozumiem zwalnianie z backoffice, ale pracownikow "operacyjnych" ?

    Myślisz że bakofis nie ma wpływu na obsługę klienta ?
    To niech zwolnią 50% bakofisu, wtedy owszem, w oddziale panienka toples
    będzie cię kawką przyjmowała, ale twój przelew pójdzie 2 tygodnie,
    a kartę dostaniesz za 1/2 roku.

  • 7. Data: 2004-02-23 22:27:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To niech zwolnią 50% bakofisu, wtedy owszem, w oddziale panienka toples
    > będzie cię kawką przyjmowała, ale twój przelew pójdzie 2 tygodnie,

    To te systemy komputerowe są takie badziewne, że do puszczania przelewów
    potrzebni są ludzie w backoffice?? Myślałem, że to się robi automagicznie.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-02-24 08:37:21
    Od: "Bam" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To te systemy komputerowe są takie badziewne, że do puszczania przelewów
    > potrzebni są ludzie w backoffice?? Myślałem, że to się robi automagicznie.

    ;))))))))
    Dobry żart, a formularz przelewu się sam zeskanuje bądź wklepie?
    Nie mówię rzecz jasna o bankowości elektronicznej.
    Wbrew przekonaniom ludzie "na tyłach" są bardzo obciążeni pracą.
    Robią wszystko co dostają w swoje ręcę dziewczyny z obsługi klienta.
    Przelewy, rozpatrzenia kredytów, reklamacje, błedy, Swifty.......
    Jest tego ogrom, a przecież ludzie podejmujący decyzje o cęciu kosztów i
    zwalnianiu ludzi nie znają realiów wydając 150 tys. bo im się samochód
    kupiony kilka miesięcy wcześniej znudził.
    A ludzie sobie poradzą, bo chcą mieć pracę i te kilkaset złotych
    miesięcznie, nawet jeśli do domu i rodziny pójdą tylko spać bo robota jest.
    Wkurwia mnie ta rzeczywistość.

  • 9. Data: 2004-02-24 16:40:42
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ;))))))))
    > Dobry żart, a formularz przelewu się sam zeskanuje bądź wklepie?

    Zaraz, zaraz - co prawda nie wiem jak to jest w rzeczywistości, bo w życiu
    nie puszczałem przelewu papierowego, ale myślałem, że to się dzieje tak, że
    wypełniasz druk, a panienka z okienka klepie to do kompa i pozostaje tylko
    kwestia przelewów ze skrzynek. Fakt może ich być masę, ale coś mi się nie
    wydaję.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-02-25 08:17:02
    Od: "AndrewE" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    > kwestia przelewów ze skrzynek. Fakt może ich być masę, ale coś mi się nie

    To akurat zle myslales. Przelew papierowy skladasz a wklepywany jest w
    backoffice.
    (moze inaczej jest w McBankach - nie wiem)
    Poza tym bank to nie jedynie przelewy.
    pozdro
    A.E.