  • 31. Data: 2019-04-08 20:32:54
    Temat: Re: Jak sie zaklada AliK-a?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Co to jest pikacz?
    Chyba jesteśmy z innego podwórka spod innego trzepaka ;-)

    -----

  • 32. Data: 2019-04-08 20:36:13
    Od: ń <k...@t...sie>

    Na razie po to, żeby coś kupić z zagranicy przez internet (innej formy płatności niż
    Visa lub MC w ichniej walucie nie przyjmują).

    -----

  • 33. Data: 2019-04-08 21:24:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    I po to alior kantor?
    Z litości podpowiem - jeśli ta "ichnia waluta" to nie jest euro ani funt brytyjski,
    to należy kupić dolary i płacić kartą dolarową. Tylko dolarową.

    A do zakupów za granicą wcale nie trzeba karty walutowej.
    Równie dobra jest kredytowa visa (ale tylko visa, absolutnie nie mc) z getoutu
    (bezpłatna przy 5 transakcjach miesięcznie), debetowa visa z getoutu (to już chyba w
    ogóle darmowe) albo debetówka żubra (pekao sa) (konto z kartą bezpłatne przy 1
    transakcji i wpływie 500zł w miesiącu).
    Przeliczanie na złotówki po kursie visy (getout) lub podwójnym mc (pekao) - a to
    akurat tyle samo, bo visa jest 2 razy droższa niż mc.

    Klient mega. Kantoru przez net nie założy, a kupować i płacić kartą chce. Jak z
    Kubusia Puchatka - pułapka na słonia...

  • 34. Data: 2019-04-08 22:23:54
    Od: ń <k...@t...sie>

    Funty.
    Skoro i rachunek i karta bezpłatne to mogą leżeć i nie płakać - w odróżnieniu od np.
    dawnego BZWBK.
    No i boli tylko za pierwszym razem ;-)
    Poza tym jeśli uzupełniasz saldo waluty tylko pod konkretny zakup debetówką, to niech
    sobie numery i cvv wyciekają jakby co.

  • 35. Data: 2019-04-09 08:44:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Co boli za pierwszym razem?

    W getoucie też masz za darmo bez warunków.
    Do tego nie czekasz na kartę - w oddziale od ręki dostajesz niespersonalizowaną.
    A nawet 5 jak chcesz.
    A nawet 10 - tylko że ta druga piątka już płatna.
    Pierwsza piątka bezpłatna.
    Konto tak samo może leżeć puste i nie trzeba kupować waluty na zapas.

    Ale co ja się będę produkował.

    W IKA do płacenia w funtach oczywiście tylko karta do konta w funtach, ale na to
    wpadnie raczej każdy średnio inteligentny matoł (TM).

  • 36. Data: 2019-04-09 09:02:03
    Od: ń <k...@t...sie>

    > W IKA do płacenia w funtach oczywiście tylko karta do konta w funtach

    Ciekawe, jak to będzie z anonsowaną w sąsiednim wątku karta wielowalutową?

    > ale na to wpadnie raczej każdy średnio inteligentny matoł (TM).

    A jednak wpadłeś (c:)

  • 37. Data: 2019-04-09 17:30:13
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-08 o 16:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Ale nie chce pobierac.
    > Chcialbym zobaczyc, czy karte wsadzalem do bankomatu ...

    Wejdź przez internet na swoje konto w banku i sobie sprawdź czy karta
    jest aktywna czy nieaktywna. Poza tym zawsze możesz zadzwonić do Banku
    na infolinię.

    --
    animka

  • 38. Data: 2019-04-10 18:00:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Wejdź przez internet na swoje konto w banku i sobie sprawdź czy karta
    >jest aktywna czy nieaktywna. Poza tym zawsze możesz zadzwonić do
    >Banku na infolinię.

    Karta jest aktywna, bo ja osobiscie na stronie aktywowalem.

    Ale platnosc pikaczem nie dziala.

    A po wsadzeniu do bankomatu dziala. Bez wyplaty gotowki.
    Tzn wydaje mi sie, ze tak wystarczylo, bo teraz to reki sobie nie dam
    uciac, jakbyscie te dyskusje mieli 2 miesiace temu.

    Chyba, ze ktos akurat dostal karte i zechce wyprobowac:
    -aktywowac na stronie w banku,
    -dokonac platnosci bezstykowej ... i podac rezultaty, kwoty najlepiej
    ponizej i powyzej 50 zl
    -nie wsadzac chipa w czytnik jak odmowi - zaplacic inna karta czy
    gotowka lub blikiem
    -wsadzic w bankomat, podac pin, ale nie wyplacac gotowki,
    -sprawdzic ponownie, czy pikacz juz dziala.

    J.