  • 1. Data: 2019-03-28 15:44:58
    Temat: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    Ostrzegam przed zasilaniem Revoluta kartą kredytową Citibanku.
    Od 15.03.2019 transakcje te są obciążone 8% prowizją.

    Niniejszym karta Citibanku ląduje w śmietniku.

  • 2. Data: 2019-03-28 16:23:17
    Temat: Re: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-28, klaus <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ostrzegam przed zasilaniem Revoluta kartą kredytową Citibanku.
    > Od 15.03.2019 transakcje te są obciążone 8% prowizją.
    > Niniejszym karta Citibanku ląduje w śmietniku.

    8% min. 10 zł warto dodać. :)
    Więc przy doładowaniu 5 zł... :D

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2019-03-28 16:51:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 8% min. 10 zł warto dodać. :)
    > Więc przy doładowaniu 5 zł... :D

    a komuś naliczono prowizję?

    od jakiegoś czasu nie doładowałem Revoluta citkiem, ale wcześniej
    przechodziło bez opłat

    ps
    ciekawe co na to inne banki?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2019-03-28 18:24:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-28, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > a komuś naliczono prowizję?
    >
    > od jakiegoś czasu nie doładowałem Revoluta citkiem, ale wcześniej
    > przechodziło bez opłat

    No Samcik się jara, że tak:
    https://subiektywnieofinansach.pl/revolut-doladowani
    e-prowizje-citi-simplicity-28032019/
    Podobno Citi to niedawno uruchomił, ale dużo wcześniej wprowadził zapis w regulaminie
    dot. "transakcji specjalnych" :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2019-03-28 18:50:20
    Od: Bolek <b...@l...com>

    > W dniu 2019-03-28 o 16:23, Wojciech Bancer pisze:
    >
    > ps
    > ciekawe co na to inne banki?

    Prowizja za transakcje typu Quasi cash w Szatanderze: 4% min. 10,00 zł

    --
    Bolek

  • 6. Data: 2019-03-28 19:58:11
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 28.03.2019 o 18:24, Wojciech Bancer pisze:

    > No Samcik się jara, że tak:

    Nie czytam Samcika, czytam grupę - i to info już widziałem (że Citek
    pobiera i to słono).

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2019-03-28 20:17:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Mar 2019 15:44:58 +0100, w <q7iml9$isr$1@node1.news.atman.pl>, klaus
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ostrzegam przed zasilaniem Revoluta kartą kredytową Citibanku.
    > Od 15.03.2019 transakcje te są obciążone 8% prowizją.
    > Niniejszym karta Citibanku ląduje w śmietniku.

    A ja czekam już miesiąc na odblokowanie konta, nawet zalogować się nie można.
    Na szczęście stan konta to 0, więc nic nie ukradli.
    Niniejszym Revolut ląduje w śmietniku.

    Są jakieś poważne alternatywy dla Revoluta?

  • 8. Data: 2019-03-28 22:09:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Curve i N26.
    Oba też mają programy poleceń.
    Ew. KK visa z getout lub KD MC z żubra.

  • 9. Data: 2019-03-28 22:46:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Curve i N26.
    > Oba też mają programy poleceń.
    > Ew. KK visa z getout lub KD MC z żubra.

    Curve ma tę przewagę nad Revolut, że nie trzeba jej wcześniej zasilać.
    Podoba mi się, że pobiera z karty (kredytowej/debetowej złotówkowej)
    tyle, ile akurat potrzeba do przewalutowania przy transakcji. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2019-03-28 23:57:14

    Thu, 28 Mar 2019 14:09:34 -0700 (PDT), w
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Curve i N26.
    > Oba też mają programy poleceń.