  • 1. Data: 2019-03-31 21:37:19
    Temat: bezpieczna bankowość z IB?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    cześć

    pytanko w szczególności do grupowych speców od IT,

    IB zaleca instalację softu (IBM Trusteer Rapport), który rzekomo (?)
    chroni "Twój komputer i twoje finanse"

    ma to sens, w czymś pomoże czy można skasować jako spam?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2019-04-01 00:25:29
    Temat: Re: bezpieczna bankowość z IB?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 21:37, RobertS pisze:

    > ma to sens, w czymś pomoże czy można skasować jako spam?

    Ma sens, o ile akceptuje się licencję (dość szerokie możliwości
    pobierania plików z komputera).

  • 3. Data: 2019-04-01 09:19:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Lepiej się ich zapytaj, dlaczego nagle znikła obsługa dolarów.

    A co do tego programiku, to było kiedyś o tym, że jest do ściągnięcia inny, różniący
    się jedną literką w nazwie - i to dopiero może być problem...

  • 4. Data: 2019-04-01 19:51:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.03.2019 o 21:37, RobertS pisze:
> [...]
    > chroni "Twój komputer i twoje finanse"
    >
    > ma to sens, w czymś pomoże czy można skasować jako spam?

    dla mnie, ale nie jestem specem od IT, wygląda to jak suplement diety,
    który nie musi przechodzić żadnych badań. Do domu - sa pewniejsze i
    darmowe rozwiązania. do firmy... najlepiej człowiek który sprawe ogarnie.
    ToMasz

  • 5. Data: 2019-04-02 22:20:56
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    RobertS wrote:
    > cześć
    >
    > pytanko w szczególności do grupowych speców od IT,

    wiem ze eurobank to kiedys polecal swoim klientom, czy dziala to do dzis? Tak
    samo rozne korpa do pracy zdalnej tez to zalecaly, zamula kompa ciut :)

  • 6. Data: 2019-04-05 09:36:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Mnie rozbraja filozofia IB. Z jednej strony trąbią o bezpieczenstwie, a z
    drugiej dzwonia i chca zeby podawac im przez telefon swoje dane do
    uwierzytelnienia się...

    Pzdr

  • 7. Data: 2019-04-05 11:05:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Mnie rozbraja filozofia IB. Z jednej strony trąbią o bezpieczenstwie,
    >a z drugiej dzwonia i chca zeby podawac im przez telefon swoje dane
    >do uwierzytelnienia się...

    Nie rozumiesz korporacji.
    Jeden dyrektor kazal dzwonic i weryfikowac, i to jest dobre,
    drugi dogadal sie z IBM, i to tez jest dobre.

    A pisales do prezesa ?

    Ja pisalem, widac uznal, ze nie rozumiem korporacji :)

    J.