  • 1. Data: 2019-03-24 17:28:40
    Temat: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli zdaniem Polaków?

  • 2. Data: 2019-03-24 20:17:04
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-24 o 17:28, ń pisze:
    > Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli zdaniem Polaków?

    Zdaniem ZNP: 0

  • 3. Data: 2019-03-24 20:48:59
    Od: ń <k...@t...sie>

    A jak w statystykach wyglądają sprawy oskarżeń nauczycieli o pedofilię, liczbę
    podejrzanych/sprawców i liczbę skazań?
    Czy ZNP lub Solidarność publikują takie dane?
    Lub organy państwa?
    Czy częstsze są przypadki molestowania przez nauczycielstwo dziewczynek, czy może
    chłopców?
    A co z pornografią dziecięcą na komputerach nauczycieli?

  • 4. Data: 2019-03-24 22:46:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-24 o 20:17, z pisze:

    > Zdaniem ZNP: 0

    Trzeba być wyjątkowo tępą i złośliwą szmatą, żeby tak zasrywać (i tak
    już zdychający) usenet.
    Tfu!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-03-25 07:13:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-24 o 22:46, Akarm pisze:

    > Trzeba być wyjątkowo tępą i złośliwą szmatą, żeby tak zasrywać (i tak
    > już zdychający) usenet.
    > Tfu!

    Ale my tu właśnie oczyszczamy stajnię Audiasza z pobudek czyto
    tolerancyjnych i ludzkich aby chronić niewinne dzieci przed złym
    dotykiem. Sprawa jest ważna i trzeba o niej rozmawiać.
    nie można tak tego zamiatać ciągle pod dywan. Musimy być postępowi,
    europejscy, awangardowi i wyjawiać na światło dzienne i potępiać każdy
    choćby najmniejszy przejaw pedofilii. Tyle zła na świecie. Czyńmy DOBRO ;-)

  • 6. Data: 2019-03-25 09:46:21
    Od: a...@g...com

    Obrzydliwa mowa nienawiści.

  • 7. Data: 2019-03-25 10:13:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    Sorry za NTG, mea culpa, gdyż miało iść na pl.soc.prawo

  • 8. Data: 2019-03-25 11:07:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Mar 2019 07:13:21 +0100, w <5c987180$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ale my tu właśnie oczyszczamy stajnię Audiasza z pobudek czyto
    > tolerancyjnych i ludzkich aby chronić niewinne dzieci przed złym
    > dotykiem. Sprawa jest ważna i trzeba o niej rozmawiać.

    To rób, tylko nie zdziw się, jeżeli termat okaże się marginalny.
    Grunt, że bolszewia ma temat zastępczy.
    Jeżeli zaczynasz się szkolić w dziedzinie propagandy, to zaliczyłeś falstart.

  • 9. Data: 2019-03-25 14:30:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 11:07, r...@k...pl pisze:

    > To rób, tylko nie zdziw się, jeżeli termat okaże się marginalny.
    > Grunt, że bolszewia ma temat zastępczy.
    > Jeżeli zaczynasz się szkolić w dziedzinie propagandy, to zaliczyłeś falstart.

    jak się dobrze rozdmucha i rzuci groszem tu i ówdzie to nie będzie już
    marginalny ;-)

    PS. A bankowcy, maklerzy, inwestorzy... Jaki jest odsetek pedofili w
    tych grupach :-)

  • 10. Data: 2019-03-25 14:56:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Mar 2019 11:07:25 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Jeżeli zaczynasz się szkolić w dziedzinie propagandy, to zaliczyłeś falstart.

    Obawiam się, że ci jednoliterowi ormowcy dobrej zmiany robią właśnie to, do
    czego zostali wyszkoleni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek