  • 11. Data: 2005-05-17 15:09:10
    Temat: Re: Jak potroić kapitał w 5 lat złoto monety
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik " Inwestor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d6clif$7j3$1@inews.gazeta.pl...
    > Zatem jak łatwo się domyślić, zacząłem się przyglądać złotym monetom.

    Jak ze wszystkim , na tym też trzeba się znać i mieć farta :-)
    Skoro zasiałeś ziarno, wiesz, że wielu jest kolekcjonerów (nie mylić z
    numizmatykami).
    Na hasło "złoto monety" w wyszukiwarkach jest sporo wiedzy np.:
    http://e-numizmatyka.pl/artykuly_zloto.php?strona=&n
    r=120
    http://www.allegro.pl/phorum/list.php?f=274
    Allegro to dobre miejsce na ogląd cen
    http://www.allegro.pl/showcat.php?id=378&view=gtext&
    order=p&change_view=1

    Aby zarobić muszą być następne pokolenia lekko majętnych, którzy nie wiedzą,
    gdzie forsę trzymać.
    Jeśli tak będzie zyskasz.
    Czy grupa biznes.banki to dobre miejsce dla pozyskanie takich ludzi?
    Zapewne.

  • 12. Data: 2005-05-17 15:27:05
    Temat: Re: Jak potroić kapitał w 5 lat
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    widzę że masz trochę za dużo pieniędzy. czy nie lepiej po prostu dać
    trochę pieniędzy biednym żebrzącym na ulicy, tak jak zalecał Jezus
    Chrystus ? Chyba jesteś chrześcijaninem ?

  • 13. Data: 2005-05-17 17:46:43
    Od: "mandragor" <m...@y...com>

    Użytkownik " Inwestor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    [cut...]

    > Patrząc z rozpaczą na niskie oprocentowanie lokat bankowych zacząłęm
    szukać
    > alternatywnych sposobów zarabiania. Jednym z nich jest numizmatyka jako
    > inwestowanie.
    > Po przemyśleniu za i przeciw wykluczyłem kupowanie sztabek ze złota ( za
    duża
    > marża + zbyt duża zależnośc od kursu $ i Au na rynkach światowych) i
    uznałem,
    > że znacznie mniejszym ryzykiem byłoby zajęcie się monetami.
    [cut...]

    Obecnie jest to nieopłacalne wszyscy raczej się pozbywają monet, a ceny ich
    spadają,
    co wiąże się bezpośrednio ze stanem gospodarki polskiej i powszechnym
    ubożeniem Polaków.
    Tak, monety to była dobra inwestycja przed wprowadzeniem na nie VAT'u i gdy
    ludzie mieli
    jeszcze pieniądze na ich kupno. A teraz będzie kryzys przez kilka nastepnych
    lat, jeżeli chodzi
    o zarabianie na monetach.
    Co do ryzyka fakt jest niewielkie, zamrozisz kapital w monetach na kilka lat
    i zyskasz lub stracisz
    10-20%. Równie dobrze możesz wpakować do skarpety walutę obcą np. USD albo
    pójdzie
    w górę albo w dół.

    mandragor

  • 14. Data: 2005-05-17 20:54:02
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-17 $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a);

    > nawet duzy kapital nie pomoze jak sie za pozno sprzeda...

    Ja sie nie znam ale wydaje mi sie ze to kapital decyduje o tredzie, tj.
    jak ktos chce kupic duzo akcji to one ida w gore i to ze ktos po drodze
    troche ich sprzeda tego tredu nie zmieni. W ten sposob "najwiekszy"
    gracz ma najwiekszy wplyw?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 15. Data: 2005-05-18 09:17:05
    Od: " Inwestor" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proszę wybaczyć, ale chwilowo monet z Augustem II Mocnym już zabrakło w
    sklepie Mennicy :). Pierwsze uderzenie wykonane.
    http://sklep.mennica.com.pl/grupa.php?idg=68
    Pozdrowienia dla wszystkich inwestorów

  • 16. Data: 2005-05-18 14:38:23
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik " Inwestor" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę wybaczyć, ale chwilowo monet z Augustem II Mocnym już zabrakło w
    > sklepie Mennicy :). Pierwsze uderzenie wykonane.
    > http://sklep.mennica.com.pl/grupa.php?idg=68
    > Pozdrowienia dla wszystkich inwestorów

    tu też:-)
    http://e-numizmatyka.pl/store/product_info.php?cPath
    =32_137&products_id=1559&PHPSESSID=7d9e08d09194023fb
    f8b99d0b79764ac

    Czy w oddziałach NBP po 510 też już nie ma ?
    4200 szt. dla złotej monety to ogromny nakład nawet jeśli to król.
    Wcześniejsze nakłady 100zł były po 2000 sztuk
    W Polsce nie ma zbyt wielu kolekcjonerów złotych monet , bo były i są drogie
    http://www.allegro.pl/search.php?closed=1&string=Aug
    ust+100+z%C5%82

    EXPO czeka:-)
    http://e-numizmatyka.pl/store/product_info.php?produ
    cts_id=1628

  • 17. Data: 2005-05-22 22:57:15
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Kiepski jesteś, żrzykładowo jeden taki handlował starymi laskami i szybciej niż w
    trzy lata dorobił się kilku mieszkań,
    dziecka z panną, prezydentury, posady dla wreszcie żony i w końcu za karę
    posłannictwa europejskiego, a pewnie jeszcze
    ostatniego słowa ani on ani jego kumple nie powiedział...
    JaC

  • 18. Data: 2005-05-22 22:58:39
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A słyszałeś o tym, jak dyrekcja poczty wypuszczała limitowane serie znaczków, dla
    siebie??
    JaC