  • 1. Data: 2008-05-12 18:20:49
    Temat: kto przerabiał kredyt samochodowy?
    Od: "Tom" <t...@i...pl>

    Witam

    Chciałbym kupić auto używane za około 25 tys, wpłata własna 5tyś.
    Na co zwrócić uwagę (jakie haczyki), w jakim banku najkorzystniej? ?

    Z góry dziękuję za sugestie.

  • 2. Data: 2008-05-12 18:40:23
    Temat: Re: kto przerabiał kredyt samochodowy?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Chciałbym kupić auto używane za około 25 tys, wpłata własna 5tyś.
    > Na co zwrócić uwagę (jakie haczyki), w jakim banku najkorzystniej? ?
    >
    > Z góry dziękuję za sugestie.

    pytaj o RRSO i na tej podstawie porownuj oferty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-13 08:42:52
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > pytaj o RRSO i na tej podstawie porownuj oferty

    nie jest to takie proste... RRSO podaja czesto dopiero w chwili
    podpisywania umowy. Oprocz RRSO wazna jest tez tabela prowizji, np.
    czy mozna bezprowizyjnie zmieniac plan splat, wykonywac nadplaty itd.
    Tego RRSO nie uwzglednia, a ma to bezposredni wplyw na koszt kredytu.

  • 4. Data: 2008-05-13 08:46:33
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>

    Tom pisze:
    > Witam
    >
    > Chciałbym kupić auto używane za około 25 tys, wpłata własna 5tyś.
    > Na co zwrócić uwagę (jakie haczyki), w jakim banku najkorzystniej? ?

    Jeśli auto jest w miarę nowe (powiedzmy max. 4-5 lat), i nie
    przeszkadzają Ci zabezpieczenia (cesja polisy AC, współwłasność banku)
    możesz wziąć tzw. "kredyt samochodowy" - będzie taniej, w przeciwnym
    razie weź zwykły gotówkowy.

    --
    Tomek małpka japko kropka info.

  • 5. Data: 2008-05-13 08:51:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    czy mozna bezprowizyjnie zmieniac plan splat, wykonywac nadplaty itd.
    Tego RRSO nie uwzglednia, a ma to bezposredni wplyw na koszt kredytu.

    bank powinien podać RRSO juz na etapie skladania wniosku -jeszcze mi sie nie
    zdarzylo, aby jakis odmowil
    np. w eurobanku musialem podac swoje dane, ale info uzyskalem
    (oczywiscie zakladam, ze mowimy o kredycie konsumenckim)

    TOiP oczywiscie rowniez jest istotna jezeli ktos zaklada jakies
    nieszablonowe zachowania, jednak bank nie moze obciazyc klienta prowizja
    jezeli ten chce splacic kredyt wczesniej

    dlatego podstawa to RRSO, pozniej TOiP i ewentualnie procedura przyznania i
    wymagane dokumenty i zabezpieczenia

    jednak zazwyczaj tanszy (od samochodowego) jest kredyt w KO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-05-16 19:03:52
    Od: "karotek" <k...@g...pl>

    Tom <t...@i...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chciałbym kupić auto używane za około 25 tys, wpłata własna 5tyś.
    > Na co zwrócić uwagę (jakie haczyki), w jakim banku najkorzystniej? ?
    >
    > Z góry dziękuję za sugestie.

    To zależy jakie kryteria są dla Ciebie decydujące.
    Możesz spróbować poszukać tutaj:
    http://tinyurl.com/484zfn